Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی در اندیشۀ معاوضه ورنر با هالند

© REUTERS / Glyn KirkChelsea - Everton
Chelsea - Everton - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
عضو شوید
سران باشگاه چلسی قصد دارند تیمو ورنر را با ارلینگ هالند معاوضه کنند و در صورتی که زنبورها با این معاوضه چراغ سبز نشان ندهند، این باشگاه مهاجم آلمانی را خواهد فروخت تا هزینه جذب مهاجم نروژی را تأمین کند.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها رقابت شدیدی بین بزرگ‌ترین باشگاه های فوتبال اروپا برای به خدمت گرفتن ارلینگ هالند در جریان است و قهرمان اروپا یعنی چلسی قصد دارد در این رقابت به پیروزی رسیده و ستاره نروژی را به خدمت بگیرد.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
آبی‌های لندن دست‌بردارد نیستند؛ پیشنهاد جدید چلسی برای ارلینگ هالند

این باشگاه تمام تلاشش را انجام داد تا قناعت دورتموند را کسب کند اما این باشگاه آماده نیست تا مهاجم گُلزن خود را به فروش برساند.

چلسی اما تسلیم شدنی نیست و قصد دارد با دادن ورنر به دورتموند، ارلینگ هالند را به لندن بیاورد. اسکای اسپورت جرمنی امروز در گزارشی مدعی شد که سران آبی‌ها پیشنهاد مهاجم آلمانی را با مهاجم نروژی داده‌اند و اگر دورتموند به این پیشنهاد توجه نکند، این باشگاه آماده است ورنر را به فروش برساند و با پول آن ارلینگ هالند را جذب کند.

ورنر در 52 بازی در فصل 2020/21 تنها 12 گل و 15 پاس گل داده است که دور از انتظار آبی‌ها بوده است و قابل قبول این باشگاه نبوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала