Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمیرال در پی خروج از یووه

© AP Photo / Hektor PustinaТурецкий футболист Мерих Демирал во время матча Евро 2020
Турецкий футболист Мерих Демирал во время матча Евро 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2021
عضو شوید
مریح دمیرال صبح امروز قبل از شروع فصل جدید تحت معاینات پزشکی قرار گرفت اما طبق گزارش ها در ایتالیا ملی پوش ترکیه ای خواهان جدایی از یوونتوس است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه فوتبال ایتالیا، مریح دمیرال، بازیکن 23 ساله باشگاه یوونتوس ایتالیا پس از حضور در یورو 2020 با تیم ملی ترکیه، قرار است به هم تیمی های خود در تورین بپیوندد تا تمرینات پیش فصل را آغاز کند.

دمیرال امروز صبح در جی مدیکال (کلینیک اختصاصی باشگاه یوونتوس) تحت معاینات پزشکی قرار گرفت اما ممکن است اقامت وی در تورین کوتاه مدت باشد.

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، دمیرال می خواهد باشگاه را ترک کند زیرا می خواهد یک بازیکن ثابت باشد و بیشتر بازی کند و این چیزی است که ممکن است با تمایل ماسیمیلیانو آلگری به استفاده از لئوناردو بونوچی، جورجیو کیلینی و ماتیاس دلیخت در خط دفاعی بیانکونری رخ ندهد.

یوونتوس برای فروش مدافع سابق ساسولو به قیمت 30 میلیون یورو آماده است، اما همراهان این بازیکن معتقدند قیمت درخواستی بیانکونری بیش از حد بالا است.

 باشگاه تاتنهام انگلیس نیز اطلاعاتی در مورد دمیرال درخواست کرده بود اما به نظر می رسد این باشگاه لندنی اکنون به جذب کریستین رومرو از آتالانتا نزدیک تر است. لسترسیتی و اورتون همچنین رم و آتالانتا.همچنان به دفاع میانی ترک تبار علاقمندند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала