Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم نهایی رونالدو در تابستان 2021 چه خواهد بود؟

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2021
عضو شوید
رونالدو هنوز مشخص نیست اما مرد پرتغالی با انتشار پستی در اینستاگرام از اطلاع رسانی قریب الوقوع در این مورد خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، یک پست در اینستاگرام باعث شده باز هم آینده کریستیانو رونالدو مبهم باشد و مشخص نیست او تصمیم گرفته در یوونتوس بماند یا تابستان 2021 باید شاهد تیم عوض کردن او باشیم.

کریستیانو رونالدو  -   رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
تصمیم نهایی یوونتوس در مورد رونالدو مشخص شد

کافی‌ست فوق‌ستاره‌ای مثل کریستیانو رونالدو در 36 سالگی هم یک پست در صفحه اینستاگرامش منتشر کند تا موج اخبار و مطالب رسانه‌ها را تغییر بدهد. رونالدو عکسی در تعطیلات منتشر کرده و نوشته «روز تصمیم‌گیری» تا برخی از رسانه‌ها دوباره به شایعه جدایی او از یوونتوس دامن بزنند.

از طرفی نشریه «توتو اسپورت» ایتالیا خبر داده موعد بازگشت رونالدو به تمرین یوونتوس 26 جولای تعیین شده و در این یک هفته او باید تصمیم نهایی‌اش برای ماندن یا ترک بیانکونری را به اطلاع همه برساند.

 در حالی که خبرهای اخیر حاکی از ماندگار شدن رونالدو در یوونتوس بوده، حالا باز هم روزهای سرنوشت‌سازی پیش‌روی بهترین گلزن ملی جهان و یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال قرار گرفته است.

مرد 36 ساله پرتگالی در رقابت‌های یورو 2020 در تابستان سال جاری که در نهایت با قهرمانی ایتالیا به اتمام رسید، در چهار بازی پنج گل به ثمر رساند و کفش طلا را از آن خود کرد.

رونالدو در جولای 2018 از رئال راهی تورین شد و تاکنون در 133 بازی برای بانوی پیر 101 گل به ثمر رسانده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала