ویژگی جدید اینستاگرام

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر ویژگی جدید اینستاگرام
ویژگی جدید اینستاگرام - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2021
عضو شوید
اینستاگرام به کاربران اجازه می ‌ دهد که پالایش محتوای ناخواسته را محکم نگهداری کند.

به گزارش اسپوتنیک، اینستاگرام یک عملکرد دیگری دربرنامه‌های خود اضافه کرده است که کاربران رسانه‌ای قادر خواهند بود کنترل نمایش محتوای نامناسب را تقویت کنند.
در این گزارش آمده است: "امروز ما قدم دیگری برمیداریم و آنچه را که به آن" کنترل محتوا "مینامیم به کار میبریم، که به شما امکان می دهد مقدار محتوای نامناسب را در جستجوها مشخص کنید."

Instagram - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
اینستاگرام آهسته آهسته به تیک تاک مبدل می شود

کاربران می توانند به طور مستقل تصمیم بگیرند که آیا می خواهند محتوای کم و بیش نامناسبی را ببینند، که به طور پیش فرض محدود است. اینستاگرام همچنین روشن می کند که گزینه نمایش محتوای نامناسب بیشتر برای کاربران زیر 18 سال در دسترس نخواهد بود.
پیش از این شبکه اجتماعی اینستاگرام در بیانیه ای اعلام کرد: " Security Checkup را راه اندازی می کنیم، یک ویژگی جدید که به مردم کمک می کند از حساب های اینستاگرام خود محافظت کنند. Security Checkup به افرادی که احتمالاً حساب آنها به خطر افتاده است، امکان می دهد مراحل لازم برای ایمن سازی حساب خود را طی کنند."
اینستاگرام یک برنامه به اشتراک گذاری رایگان عکس و فیلم با عناصر یک شبکه اجتماعی است که به شما امکان می دهد عکس و فیلم بگیرید و ان را در فضای این شبکه منتشر نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала