Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تکذیب شد؛ بریتویت رفتنی نیست

© REUTERS / Nacho DoceMartin Braithwaite, jugador del FC Barcelona
Martin Braithwaite, jugador del FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
عضو شوید
با توجه به شرایط حاکم بر باشگاه بارسلونا، به نظر می رسید که مارتین بریتویت این تیم را ترک کند اما مدیر برنامه او این اخبار را شایعه دانسته و آن ها را رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از بی بی سی، با ورود آگوئرو و ممفیس دپای و شاید یک مهاجم میانی دیگر به تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا، انتظار می رفت که مارتین بریتویت از جمع آبی اناری ها جدا شده و نیوکمپ را ترک کند.

اما مدیر برنامه این بازیکن ضمن تکذیب کلی این خبرها، ادعای دیگری را مطرح می کند و در خصوص شرایط موکلش و اخبار پیوستن او به تیم ولورهمپتون انگلستان می گوید:

"از روز اول تا امروز همه چیز در بارسلونا مطابق انتظار بوده و مارتین در این جا بسیار خوشحال است. او آمار فوق العاده ای در مسابقات اروپایی کسب کرده و به کار خود در تیم فوتبال بارسلونا ادامه خواهد داد. تمام این داستان ها و شایعات خروج او از نیوکمپ نادرست است. خورخه مندس هیچ ارتباطی با مارتین بریتویت ندارد این هم مانند بقیه شایعات، بخشی از اخبار اشتباه است. خورخه در بارسلونا بازیکن ندارد و بازیکنانی در تیم ولورهپمتون دارد که می تواند روی آن ها تمرکز کند؛ من از بازیکنانم در بارسلونا مراقبت خواهم کرد."

مدیر برنامه بریتویت ادامه داد:

"چرا مارتین بریتویت باید به تیم ولورهمپتون تغییر مکان بدهد و چرا باید بارسلونا در پستی که بازیکن ندارد سعی کند بازیکن خود را راهی ولورهمپتون کند؟ حتی با وجود آن که می دانم او رابطه خوبی با باشگاه هایی نظیر ولورهمپتون دارد، اما بررسی و پاسخ به چنین شایعات بی اساسی، فقط اتلاف وقت است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала