Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال هنوز امیدوار است؛ پنج‌شنبه جلسه مهم پی‌اس‌جی و امباپه

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
عضو شوید
خرید کیلیان امباپه توسط رئال مادرید مهم ترین مسئله نقل و انتقالاتی این تیم است.

به گزارش اسپوتنیک، روزهای آینده می تواند برای تعیین آینده امباپه کلیدی باشد. کیلیان قرار است که پنجشنبه به تمرین پی اس جی ملحق شود. او باید دوباره پیراهن پی اس جی را به تن کند آن هم در حالی که سه بار پیشنهاد تمدید را رد کرده است.

زمانی که فرانسه بر خلاف پیش بینی ها در یورو در یک هشتم نهایی حذف شد امباپه شرایط روحی خوبی نداشت. از دست دادن پنالتی توسط وی باعث شد تا انتهای زیادی را تحمل کند. روز بعدش به تعطیلات رفت. قبل از ان دو مدیر پی اس جی با او تماس گرفتند تا در مورد تمدید بپرسند که با قطعیت گفت که قراردادش که فقط یک سال از آن مانده را تمدید نمی کند. پی اس جی درک کرد که حال روحی او خوب نیست و جلسه با این بازییکن را به زمان بازگشت به تمرینات موکول کرد.

پی اس جی با توجه به خریدهایی که در این تابستان داشته ترکیبی کاملا کهکشانی دارد و حتی بحث خرید پوگبا در خط هافبک مطرح است. آنها می خواهند به امباپه بگویند که گزینه ای بهتر از  ماندن برایش وجود ندارد چرا که می تواند در یکی از پرستاره ترین تیم های اروپا  توپ بزند.

البته گفته می شود که پی اس جی برای رعایت فیرپلی مالی باید بازیکنانش را با مبلغی در حدود 150 میلیون یورو بفروشد اما به نظر می رسد که یوفا در این مورد با پاریسی ها مماشات کند چرا که پی اس جی نقشی کلیدی در مخالفت با پروژه سوپرلیگ داشته است.

آس گزارش داده است که امباپه و خانواده اش خیلی دوست دارند که رئال مادرید به پی اس جی فشار بیاورد تا این بازیکن همین تابستان به رئال بیاید و یک سال تحت فشار قطری ها و بدون قرارداد نباشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала