Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماندن در پی‌اس‌جی یا رفتن به رئال؛ امباپه در میان دو راهی برای تصمیم گیری

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن منتظر است تا بداند که فصل بعد در پاریس بازی می‌کند یا به تیم جدید خواهد پیوست؟

به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه، یکی از جدی‌ترین ستاره‌های مورد نظر رئال مادرید در بازار تابستانی نقل و انتقالات خوانده می‌شود. مُهاجم فرانسوی وارد یک هفته بسیار مهم می‌شود تا بداند فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد. ملی پوش فرانسوی پس از حذف زودهنگام در یوروکاپ، این پنجشنبه به تمرینات‌اش بازگشت. هیئت مدیره سابق موناکو و پی‌اس‌جی در روزهای آینده با هدف امضای تمدید جلسه برگزار می‌کنند، چیزی که بعید به نظر می‌رسد.

اولویت امباپه همچنان رفتن به رئال مادرید و تیم مادریدی نیز امیدوار به جذب مهاجم فرانسوی است. اما یک مانع بزرگ وجود دارد: مدیریت ورزشی پاریس در تلاش است تا بتواند او را برای ماندن راضی نماید حتی اکر حقوق او را با نیمار برابر نماید، چیزی که چند هفته پیش غیرممکن بود. با وجود این پیشنهاد بزرگ اقتصادی که برای بقیه ستاره‌ها قابل انکار نیست، امباپه همچنان به گونه واضح می‌خواهد پاریس را ترک کند.

 

دیدار امباپه با سران پی‌اس‌جی در پایان این هفته

مادریدی‌ها بنا بر ادعای روزنامه آ اس باورمند به جذب این بازیکن در تابستان هستند و از این کار اطمینان کامل دارند. رئال مادرید گزارشی در اختیار دارد که مشخص می‌کند PSG موظف است بازیکنان را با قیمت 150 میلیون یورو بفروشد تا در حد دستمزد مورد نیاز یوفا باشد. نیازی که تنها با فروش امباپه برطرف خواهد شد.

آنها از رئال مادرید اصرار دارند که این عملیاتی است که با آرامش باید دنبال شود. باید تا پایان ماه آگست صبر کرد تا فهمید که نتیجه نهایی ماجرا چیست. تیم رئال نیز تمام برنامه‌های ورزشی را معطوف به امضای امباپه کرده و تا وقتی که ندانند چه اتفاقی برای بازیکن PSG می‌افتد، دیگر خریدی صورت نخواهد گرفت. در حال حاضر، دیوید آلابا تنها تیم بازیکن رئال ماردید در بازار امسال است که به گونه آزاد جذب شده و براهیم تا سال 2023 به میلان قرض داده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала