Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه هم به جمع علاقمندان کاپیتان لیورپول پیوست

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر جوردن هندرسون Russia World Cup England Training
جوردن هندرسون Russia World Cup England Training  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
عضو شوید
باشگاه‌های یوونتوس، پی‌اس‌جی و اتلتیکو مادرید برسر جذب هندرسون از لیورپول، با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود که تیم یوونتوس به رقابت برسر هافبک نابسامان لیورپول جوردن هندرسون به جمع پی‌اس‌جی و اتلتیکو پیوسته است.

ملی پوش انگلیسی که دو سال از قراردادش باقی مانده، پس از آنکه نمایندگان وی نتوانستند در مورد تمدید قراردادش با روسای باشگاه به توافق برسند، در آینده‌ای نامشخصی در آنفیلد قرار گرفته گرفته است.

اسپورت میل مدعی شده که گفتگوها به هم خورده و اکنون هیچ نشانه‌ای از زمان یا از بین رفتن مذاکرات وجود ندارد. تعدادی از باشگاه‌های برتر اروپا از وضعیت هندرسون باخبر شده و منتظرند تا در صورت دسترسی به او، اقدام کنند.

لیورپول در صورتی‌که نتواند موفق به تمدید هندرسون شود، شاهد تکرار حادثه‌ی جورجینیو واینالدوم خواهد بود، ستاره‌یی که به صورت رایگان این تابستان به پی‌اس‌جی پیوست.

دو تیم اتلتیکو مادرید و پی‌اس‌جی قبلاً بعنوان مقاصد احتمالی هندرسون مورد توجه قرار گرفته‌اند اما جدیداً "مترو" ادعا کرده که یوونتوس هم خواستار این بازیکن 31 ساله است.

هندرسون یکی از تنها 5 بازیکنی است که 10 فصل در لیگ برتر برای لیورپول بازی کرده واو ستاره اصلی موفقیت‌های دوران مربیگری یورگن کلوپ محسوب می‌شود.

سرمربی سرخ‌ها نیز دوست دارد تا هندرسون به عنوان یکی از اعضای کلیدی تیم اصلی‌اش  اعتماد کند و او را حفظ نماید.

اما اکنون با علاقه پی‌اس‌جی، اتلتیکو و یوونتوس احتمال جدایی وی در تابستان وجود دارد.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، طرفدار جدی سبک تهاجمی هندرسون است و می‌خواهد او را برای فتح لیگ قهرمانان به جمع بازیکنان فعلی‌اش اضافه نماید.

کلوپ به صراحت گفته که می‌خواهد هندرسون بماند زیرا او را به عنوان یک رهبر می‌بیند اما با دخالت مالکان باشگاه، ممکن است از دست او خارج شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала