Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بانوی پیر در آستانه قرارداد یکساله با کیه‌لینی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر کیه لینی
کیه لینی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
عضو شوید
یوونتوس آماده می‌شود تا جورجیو کیه‌لینی را با یک قرارداد یکساله دیگر در اختیار بگیرد، ستاره‌یی که با ایتالیا جام ملت‌های یورو 2020 را فتح کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از این‌که جورجیو کیه‌لینی کاپیتان ایتالیا با این کشور در یورو 2020 قهرمان شد  و در ماه جون از قرارداد با یوونتوس خارج شد، حالا یووه قصد دارد تا این بازیکن را دوباره برای یک سال دیگر به خدمت بگیرد.

کیه لینی 36 ساله با داشتن 17 سال اقامت در تورین در ترکیب یوونتوس دوران درخشانی را سپری کرده اما پس از پایان قراردادش در پایان ماه جون آینده او نامشخص به نظر می‌رسد.

با این حال کالچو مرکاتو گزاش کرده که قرار است یووه پیشنهاد یکساله را به او ارائه دهد و این  مدافع هم برای ماندن در باشگاه اندکی از دستمزدش را کاهش خواهد داد.

کیه‌لینی در طول مسابقات قهرمانی اروپا نشان داد که علی‌رغم این‌که در سال‌های اخیر دوران حرفه‌ای خود است اما همچنان کیفیت یک ستاره کلاس جهانی را داراست.

این مدافع ماه آینده 37 ساله می‌شود و یک جام قهرمانی چشمگیر از دوران حرفه‌ای درخشان خود دارد. وی در تورین 9 عنوان قهرمانی سری A و 5 جام حذفی ایتالیا را به دست آورده و همچنین 112 بازی برای آتزوری انجام داده و 8 گل به ثمر رسانده و امسال به عنوان کاپیتان این تیم به جام قهرمانی یورو دست یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала