Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رابطه‌ام با گریزمن خوب است؛ خود رئال و بارسا هم می‌دانند دیگر حق اشتباه ندارند

© REUTERS / Carl RecineТренер "Атлетико Мадрид" Диего Симеоне во время матча 1/8 финала с "Ливерпулем" после забитого его командой гола
Тренер Атлетико Мадрид Диего Симеоне во время матча 1/8 финала с Ливерпулем после забитого его командой гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
عضو شوید
دیگو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید پیش از شروع فصل جدید، مفصل صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکو مادرید در فصل اخیر عنوان قهرمانی لالیگای اسپانیا را به دست آورده است اما دیگو سیمئونه هم اکنون اصلا احساس آرامش نمی کند زیرا او ازالان به فصل آینده فکر می کند.

به نقل از نشریه مارکا، دیگو سیمئونه، سرمربی آرجنتینی باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا در گفتگوی مفصل خود با نشریه مارکا به بیان مطالبی درباره تجزیه و تحلیل تیم خود و همچنین رقبا برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا در فصل آینده، در مورد خرید جدیدش رودریگو دی پائول و شایعات و حواشی پیرامون سائول و گریزمان و البته بسیاری از موضوعات دیگر پرداخت. در ادامه، گزیده ای از صحبت های مفصل سیمئونه را با هم می خوانیم:

"برخی همیشه فکر می کنند من مظلوم نمایی می کنم؛ این درست است که رئال مادرید و بارسلونا تقریبا همیشه برتر بوده اند اما این بدان معنی نیست که هر سال شما بهتر خواهید بود. این مورد در سال 2014 اتفاق افتاد؛ وقتی که ما بهتر بودیم. این مورد در سال 2021 هم اتفاق افتاد. باز هم ما بهتر بوده ایم؛ اما این به این معنی نیست که ما بهتر هستیم. اما رئال مادرید و بارسلونا می دانند که نمی توانند اشتباه کنند. ما جای خود را می دانیم و می خواهیم پیشرفت کنیم. واقعیت این است که رئال مادرید، بارسلونا، منچستر، پی اس جی، سیتی، بایرن... آن ها باشگاه های تاریخی هستند اما این مورد، دلیلی برای همیشه پیروز شدن آن ها نخواهد بود."

"هر ساله هدف این است كه قوی تر شویم و بازیکنان مختلفی حالا می خواهند به اتلتیكو بیایند. در دو سال گذشته مردم نمی فهمیدند كه من در مورد دوره انتقال و چگونگی اتفاق افتادن آن برای سایر تیم ها از جمله رئال مادرید و بارسلونا صحبت کردم. ما در فصل 2019/20 بسیار رقابتی بودیم و تاریخ آخرین فصل لالیگا را ما ثبت کردیم."

از هشت دوره لیگ کامل خود ، چهار بار توسط بارسلونا، دو بار رئال مادرید و دو بار اتلتیکو مادرید پیروز شده است. اگر این حرف را به او بگویید سیمئونه 2011 چه می گفت؟

"وقتی گزینه آمدن به اتلتیکو برایم مطرح شد، خودم را از نظر ذهنی آماده کردم. از همان لحظه ای که سوار هواپیما شدم، می دانستم که قرار است بهترین کاری را که ممکن است برای ما اتفاق بیفتد انجام دهیم. در اولین شامی که با مدیران باشگاه اتلتیکو خوردیم، این را به آن ها گفتم و فکر می کنم این بهترین راه برای رویارویی با زندگی است. در اولین کنفرانس مطبوعاتی گفتم که من یک تیم رقابتی می خواهم، یک تیم بر اساس تاکتیک دفاع - ضد حمله که ذات اتلتیکو را حفظ کند. با کار بسیار، امروز این فلسفه در باشگاه وارد شده است."

"وقتی ماركوس یورنته وارد تیم شد، به او به عنوان یک هافبک میانی فکر كردیم. ما 4-4-2 بازی كردیم و او بارها از ترکیب تیم خارج شد. یورنته نشان داد که یک بازیکن ذخیره و تعویضی است. در صحبت با دستیارانم، گفتیم که باید فرصتی برای او پیدا کنیم. ما با او صحبت کردیم و او را مقابل والنسیا قرار دادیم و او گل زد. سپس بازی با لیورپول اتفاق افتاد؛ هیچ کس فوتبالیست ها را بهتر از مربی نمی شناسد، هیچ کس به اندازه مربی تیم علاقه ندارد که بیشتر از آن ها استفاده کند. مربی نمی خواهد ضرر کند و همیشه می خواهد برنده شود. شما بازیکنی را بازی نمی دهید که برایتان بد بازی کند. ما موقعیتی را برای یورنته پیدا کردیم که احساس راحتی می کند."

"همه ما به عنوان آدم های مختلف یا فوتبالیست ها، به طور یکسان بالغ نمی شویم. ژوائو فیلیکس این فصل را تجربه کرده است، جایی که به روش فوق العاده ای شروع کرده است و یک مشکل مچ پا دارد که بازی را برای او سخت می کند. هواداران و روزنامه نگاران به هیچ چیز اهمیت نمی دهند زیرا پسر خوب بازی می کند و آن ها می خواهند او بازی کند. ما او را در یک دیدار بازی ندادیم زیرا فکر کردیم او نمی تواند آنچه را که در آن زمان نیاز داشتیم به ما بدهد. او خوب بازی می کند و شما باید سعی کنید جایی برای او پیدا کنید. تعداد دقیقه های بازی کردن مهم نیست، کیفیت دقیقه مهم است."

"شما می دانید که سائول چه خواسته و به دنبال چه چیزی رفته است. ما هشت سال است که او را می شناسیم. او توانسته است همان چیزی باشد که توانایی بازی در پست های مختلف به او می دهد. پس از گذشت مدتی، بازیکنان به استراحت و تمرکز نیاز دارند و پس از این همه سال، آخرین فصل برای سائول دشوارتر بود، اگر چه بازی های زیادی انجام داد. روشن است که در رقابت با لمار، اگر او بازی بهتری انجام می داد، می توانست بیش از لمار بازی کند."

"کسانی که در تیم پارسال بهترین عملکرد را داشتند، هررا بود که تا قبل از زمان مصدومیت زیاد بازی می کرد. بعد از هررا نیز بدون شک کوکه. کندوگبیا باید رشد کند."

"من رابطه بسیار خوبی با گریزمان دارم چون بچه هایمان با همدیگر بازی می کنند. جدا از تمام چیزهایی که او به اتلتیکو داد، می خواهم بگویم او در بارسا هم عملکرد خوبی داشت. در بارسا داشتن آمار بالای 20 گل عدد کم اهمیتی نیست و امیدوارم عملکرد او در رقابت های سال آینده هم درخشان باشد."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала