اف-35 مواظب باش! جاپانی‌ها شیفتۀ جنگنده جدید روسیه شدند

© Sputnik / Evgeniy Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر اف-35 مواظب باش! جاپانی‌ها شیفتۀ جنگنده جدید روسیه شدند
اف-35 مواظب باش! جاپانی‌ها شیفتۀ جنگنده جدید روسیه شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2021
عضو شوید
خوانندگان جاپانی خواستار خرید جنگنده نسل پنجم جدید سوخو به نام «چک میت» (Checkmate) روسیه به جای جنگنده اف-35 امریکایی شدند.

به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان پورتال یاهو نیوز جاپان در خصوص جدیدترین جنگنده تاکتیکی روسی به نام «چگ میت» که در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی هوا فضای روسیه موسوم به ماکس-2021 رونمایی شد، اظهارنظر کردند. بسیاری از خوانندگان از این جنگنده هیجان زده شدند و از مقامات کشور خواستند تا به آن توجه کنند.

یکی از کاربران به نام مستعار kum نوشته است: این دستگاه برای صادرات مناسب خواهد بود. به سنسورهای ظاهرشده در قسمت عقب جنگنده توجه کنید. ظاهراً قرار است در 360 درجه عمل کند. اف-35 خبردار باش!

روسیه جدیدترین جنگنده نسل پنجمی سوخو را رونمایی کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
روسیه جدیدترین جنگنده نسل پنجمی سوخو را رونمایی کرد

همچنان کاربر دیگر به نام مستعار Fairy Ange نوشته: نمی‌دانم که ویژگی‌های جنگی واقعی این جنگنده چیست، اما نام آن به یاد ماندنی است – «چک میت» - انتخاب نام عالیست!

یک کاربر جاپانی دیگر به نام tye همچنان نوشته است: این یک مونتاژ عکس نیست. این یک ماشین واقعی و خطرناک است. جالب است که چند قیمت دارد. آیا تولید انبوه این جنگنده امکان‌پذیر است؟

کاربر دیگر همچنان درباره جنگنده جدید روسیه اظهارنظر کرده است: سرعت بسیار زیاد. البته که در حالت مداوم، نه مانند سرعت کتانه‌یی اف-35 با سرعت ام=1.6 (عدد ماخ). چطور جنگنده امریکایی می‌تواند «چک میت» روسیه را با سرعت ام=2 رهگیری کند؟

یک خواننده دیگر این پورتال نیز نوشته است: جنگنده جدید «چک میت» روسیه یک تهدید جدی برای جاپان است! نام این جنگنده «چک میت» نیز تهدیدآمیز به نظر می‌رسد. من فکر می‌کنم که صادرات این جنگنده در بازار خارجی فعال خواهد بود. جاپان برای دفاع خود به یک جنگنده رادارگریز نیاز دارد، اما کجاست. می‌خواهید جنگنده روسی را بخرید!

مسکو، از جنگنده نسل پنجمی جدید سوخو به نام «چک میت (Checkmate)» با حضور ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در نمایشگاه ماکس 2021 رونمایی کرد.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی هوا فضای روسیه موسوم به ماکس-2021 با شرکت 55 کشور روز سه شنبه، 20 جولای با حضور ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در محل مجموعه نمایشگاه هوایی شهر ژوکوفسکی در شرق مسکو آغاز به کار کرد.

جنگنده «چک میت (Checkmate)» قرار است اولین پرواز خود را در سال 2023 انجام دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала