Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فن خال سرمربی جدید هالند

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر فن خال
فن خال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2021
عضو شوید
لوییز فن خال سرمربی پیشین منچستریونایتد هدایت لاله های نارنجی را پس از هفت سال به عهده گرفت.

به گزارش اسپوتنیک تیم ملی هالند در رقابت های یورو 2020 به عنوان تیمی وارد بازی ها شد که بسیاری از آن انتظارات زیادی داشتند و معتقد بودند که این تیم باید تا مراحل پایانی رقابت ها پیش برود و حتی در حالت آرمانی و ایده آل قهرمان شود اما چنین اتفاقاتی رخ نداد.

پس از اینکه تیم ملی هالند در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2020، یعنی همان دور اول رقابت های حذفی مقابل تیم ملی جمهوری چک با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و حذف شد، انتقادات از این تیم و مربی آن بالا گرفت و بدین ترتیب فرانک دی بوئر از هدایت تیم ملی هالند برکنار شد.

اکنون سرمربی جدید تیم ملی هالند برگزیده شده است و او کسی نیست جز لوئیس فن خال؛ مردی که بین سال های 2012 تا 2014 هدایت تیم ملی هالند را بر عهده داشته است و در جام جهانی 2014 به همراه تیم ملی هالند به مقام سوم رسید.

فن خال پس از پایان جام جهانی 2014 برزیل، از تیم ملی هالند جدا شد و به منچستریونایتد رفت و هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفت و جایگزین دیوید مویس شد.

عملکرد فن خال در دو سال حضورش در منچستریونایتد چندان چنگی به دل نزد و او در سال 2016 از این تیم کنار گذاشته شد و اکنون پس از چندین سال دوباره یک تیم جدید را برای مربیگری پیدا کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала