Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش اسطورۀ رئال به انتشار فایل‌های صوتی فلورنتینو پرز

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیز فیگو
لوئیز فیگو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2021
عضو شوید
ستاره سابق تیم رئال مادرید درباره اظهارات توهین‌آمیز رئیس این باشگاه درباره او در یک فایل صوتی که به تازگی منتشر شده است، صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک،  لوئیز فیگو اسطوره پرتگالی رئال مادرید فاش کرد فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید به خاطر فایل‌های صوتی پخش شده‌اش از او عذر خواهی کرده است.

Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2021
سریال ادامه‌دار صدای‌های پرز؛ اتهام رییس رئال به دوست دختر اوزیل

شب گذشته دیداری میان اسطوره‌های رئال مادرید و بارسلونا برگزار شد و در آن لوئیز فیگو نیز حضور داشت. او پس از پایان این بازی به خبرنگاران در خصوص صحبت‌های پرز گفت:«می‌دانم که در محافل خصوصی ممکن است حرف‌هایی زده شود که کسی دوست نداشته باشد آن‌ها بشنود.»

فیگو در پاسخ به این سؤال که آیا او بعد از انتشار فایل صوتی با پرس صحبت کرده است، گفت:«بله اما خب این فایل صوتی یک مکالمه خصوصی بوده. او عذر خواهی کرده و برای من ماجرا مختومه است.»

نشریه کنفیدنسیال اسپانیا به تازگی فایل‌های صوتی استراق‌السمع شده از پرز مربوط به دوره اول ریاست وی را در چند بخش منتشر کرده که در هر بخش از آن، رئیس کهکشانی‌ها علیه تعدادی از بازیکنان و مربیان سابق تیم از جمله ایکر کاسیاس، رائول گونسالس، کریستیانو رونالدو و لوئیس فیگو صحبت کرده است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала