Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واینالدوم رسما بازیکن پی‌اس‌جی شد

© REUTERS / PETER DEJONGNetherlands v Ukraine - Johan Cruyff Arena, Amsterdam, Netherlands - June 13, 2021 Netherlands' Georginio Wijnaldum celebrates scoring their first goal with teammates
Netherlands v Ukraine - Johan Cruyff Arena, Amsterdam, Netherlands - June 13, 2021 Netherlands' Georginio Wijnaldum celebrates scoring their first goal with teammates - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2021
عضو شوید
جورجنییو واینالدو رسما قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را امضا کرد و به هواداران معرفی شد.

به گزاش اسپوتنیک؛ پاری‌سن‌ژرمن جورجینیو واینالدوم را در این تابستان به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفت و امروز رسماً این بازیکن را معرفی کرد.

او که با پیراهن خانگی قبل از مصاحبه با تلویزیون پی‌اس‌جی لبخند می‌زد، پروژه باشگاه فرانسوی را زیبا توصیف کرد و رسما قرارداد سه ساله تا سال 2024 را با این تیم امضا کرد.

گزارش شده که واینالدوم دو برابر دستمزدی که بارسلونا پیشنهاد داده بود را در پاریس به دست خواهد آورد و مائوریسیو پوچتینو نیز کمک نموده تا معامله بیش از حد مجاز انجام شود.

واینالدوم پس از امضا قراردادش گفت:

"من در پایان قراردادم بودم و چندین باشگاه با من تماس گرفتند. هنگامی که پاریس به ملاقات من آمد، همه چیز بسیار خوب پیش رفت و من به سرعت می‌خواستم به پاری‌سن‌ژرمن بپیوندم. 'مائوریسیو پوچتینو' در آن زمان به من نزدیک شده بود تا مرا برای تاتنهام امضا کند بنابراین من قبلاً با او زیاد صحبت کرده بودم. کل باشگاه به من این احساس را داد که واقعاً مرا می‌خواهند که این مورد نقش زیادی در تصمیم من داشت."

واینالدوم پس از حضور 5 ساله به یادماندنی لیورپول را ترک کرد که باعث قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در لیگ برتر شد. او همچنین به این باشگاه کمک کرد تا جام جهانی باشگاه‌های فیفا و سوپرجام یوفا را بالای سر ببرد و قصد دارد با تیم جدیدش به چالش برای جام‌ها ادامه دهد.

واینالدوم افزود:

"کسب عناوین بسیار مهم است، این همان چیزی است که همه ما می‌خواهیم به عنوان یک فوتبالیست به آن برسیم. و پاریس می‌خواهد برنده شود، این باشگاهی است که در طول سال‌ها پیشرفت زیادی داشته است که در یک فینال لیگ قهرمانان بازی کرده و همچنین فصل گذشته به چهار تیم آخر رسیده است. من فکر می‌کنم این پروژه زیبا است و ما در حال ساخت یک تیم برای تحقق این اهداف هستیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала