Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی امباپه از پاریس با ظهور طرح انتقال پوگبا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه و پوگبا Russia World Cup Trophy
امباپه و پوگبا  Russia World Cup Trophy - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2021
عضو شوید
پاری‌سن‌ژرمن علاقه مند است در این تابستان پل پوگبا هافبک منچستر یونایتد را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پاریسی‌ها امیدواراند با جذب پوگبا از منچستریونایتد، امباپه را که قراردادش به سال آخر رسیده، خوشحال سازند تا او به ماندن راضی شود.

قرارداد خود پوگبا نیز قرار است در سال 2022 به پایان برسد و گفته می‌شود که منچستریونایتد قصد دارد به حضور 5 ساله این بازیکن در اولدترافورد پایان ببخشد.

با این حال رفتن او به پاریس نمی‌تواند هم‌وطن‌اش را برای ماندن در پی‌اس‌جی تحت تأثیر قرار دهد.

رئال مادرید مدت‌هاست به این بازیکن 22 ساله علاقه دارد حتی از زمانی‌که در موناکو حضور داشت و حالا فرصت دارد که این مهاجم را تابستان سال آینده به خدمت بگیرد.

زیرا به نقل از مارکا، امباپه پیشنهاد جدید PSG را رد کرده و در سال 2022 می‌تواند با یک انتقال رایگان جدا شود.

از دست دادن امباپه بدون پول ضربه بزرگی به پی‌اس‌جی خواهد زد. طرف فرانسوی بابت خدمات وی در سال 2017 حدود 165 میلیون پوند به موناکو پرداخت کرده است.

امباپه در 171 بازی برای این تیم 132 گل به ثمر رسانده اما ظاهرا از ناکامی در کسب یک جام اروپایی ناامید شده است. او در فینال لیگ قهرمانان 2020 با یک گل برابر بایرن مونیخ شکست خورد.

این بازیکن با فرانسه قهرمان جام جهانی است اما یورو 2020 را با شکست تلخ پشت سر گذاشت. اعتقاد عمومی بر این است که PSG در تابستان امسال از جذب پوگبا از یونایتد اطمینان دارد اما به نظر نمی‌رسد که این موضوع امباپه را شیفته کند.

شیاطین سرخ که در سال 2016 با 86 میلیون پوند پوگبا را از یوونتوس جذب کرد حالا  باور بر این است که آنها می‌توانند از فروش این بازیکن 28 ساله 70 میلیون پوند دریافت کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала