Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واران با یونایتد توافق کرد اما مادرید...؟

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران بازیکن رئال مادرید Russia World Cup Uruguay - France
رافائل واران بازیکن رئال مادرید   Russia World Cup Uruguay - France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2021
عضو شوید
واران با منچستر یونایتد به توافق رسید اما گفتگوها با مادرید ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رافائل واران با منچستر یونایتد در مورد قراردادش تا سال 2026 به توافق رسیده است اما "گُل" می‌گوید که هیچ توافقی با رئال مادرید برسر این مدافع به دست نیامده است.

شیاطین سرخ هنوز پیشنهادی رسمی برای واران ارائه نداده‌اند و همچنان می‌دانند که آنها در مذاکرات با باشگاه اسپانیایی قبول کرده‌اند که بازیکن فرانسوی جدا خواهد شد.

در حالی‌که واران به شدت به رئال مادرید احترام دارد، انتظار نمی‌رود به زودی این انتقال نهایی شود و وی خوشحال است که تا زمان حل آینده‌اش، بازی انتظار را انجام دهد.

همانطور که گل دات کام گزارش کرده، مادرید با اکراه پذیرفته كه واران در تابستان از این تیم جدا خواهد شد، زیرا او پس از 10 سال در ترکیب غول اسپانیایی خواهان تجربه یک چالش جدید است.

با انقضا قرارداد واران در سانتیاگو برنابئو در سال 2022، رئال دوست دارد تا از انتقال او هزینه قابل توجه به دست آورد.

مدافع میانی با یونایتد توافقنامه‌ای اصولی برای عقد قرارداد 5 ساله دارد اما او به طور رسمی درخواست جدایی نکرده و به سپردن آینده‌اش به دست دو باشگاه بسنده می‌کند.

در صورت تکمیل انتقال به اولدترافورد، واران همچنین افزایش شاهد افزایش قابل توجهی دستمزدش خواهد بود در حالی‌که در مادرید 6 میلیون یورو است.

از دست دادن واران ضربه بزرگی برای مادریدی‌ها خواهد بود زیرا آنها دیدند که سرخیو راموس کاپیتان و چهره افسانه‌ای در تابستان با انتقال آزاد به پاری‌سن‌ژرمن رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала