Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کناره‌گیری اینتر مثل آرسنال از فلوریدا کاپ

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2021
عضو شوید
باشگاه اینتر تصمیم گرفت تا به خاطر مسائل ویروس کرونا، همانند آرسنال در فلوریدا کاپ شرکت نکند.

به گزارش اسپوتنیک، قرار بود در روز بیست و پنجم ماه جولای، دو تیم آرسنال و اینتر در دیداری دوستانه در ورزشگاه کمپینگ ورد در اورلاندو آمریکا به مصاف هم بروند، اما بعد از مثبت شدن تست کرونا چند بازیکن آرسنال، توپچی‌ها از این رقابت کنار کشیدند و حالا اینتر نیز تمایلی به شرکت در این مسابقات قرار ندارد. 

فلوریدا کاپ یک تورنمنت چهار جانبه بین تیم‌های آرسنال، اینتر، اورتون و میلیوناریوس بود و حالا تیم‌های اینتر و آرسنال از حضور در این تورنمنت انصراف دادند. 

به نقل از سایت گل، باشگاه اینتر طی بیانیه‌ای درباره این موضوع اعلام کرد:

"باشگاه اینتر اعلام می‌کند که به سفر آمریکا برای بازی کردن در فلوریدا کاپ نخواهد رفت و دلیل آن افزایش بیمارهای ویروس کرونا در این کشور است و باشگاه آرسنال نیز هم اکنون از این مسئله ضربه خورده است. به خاطر مثبت شدن تست‌های ویروس کرونا میان چند بازیکن آرسنال، با ناراحتی اعلام می‌کنیم که نمی‌توانیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم. می‌دانیم که این خبر بسیار بدی برای هواداران اینتر در کشور آمریکا است، زیرا آن‌ها شانس دیدن بازی اینتر را از نزدیک داشتند، اما حالا ما از این رقابت‌ها کنار کشیده‌ایم. از تمامی هواداران و مسئولان برگزاری فلوریدا کاپ عذر خواهی می‌کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала