Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توصیۀ ستاره جدید پی‌اس‌جی به کیلیان امباپه

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر واینالدوم
واینالدوم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2021
عضو شوید
ستاره هالندی پی‌اس‌جی امیدوار است که مهاجم فرانسوی در این باشگاه بماند.

به گزارش اسپوتنیک، جورجینو واینالدوم، ستاره هالندی و جدید پاری‌سن‌جرمن گفت که با کیلیان امباپه به خاطر شایعات اخیر همدردی می‌کند.

Netherlands v Ukraine - Johan Cruyff Arena, Amsterdam, Netherlands - June 13, 2021 Netherlands' Georginio Wijnaldum celebrates scoring their first goal with teammates - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2021
واینالدوم رسما بازیکن پی‌اس‌جی شد
ستاره جدید پاریسی امیدوار است که این مهاجم بیست و دو ساله در این باشگاه بماند. او در مصاحبۀ در این خصوص باره گفت:«کیلیان امباپه یکی از دلایلی بود که من به پی‌اس‌جی پیوستم. همه می‌خواهند که امباپه بماند.»
واینالدم در ادامه گفت:«من هم در وضعیت امباپه بودم و اکثر موقع‌ها شما از احساسات خود پیروی می‌کنید. فقط امیدوارم او در پی اس جی بماند، زیرا این باشگاه در حال حاضر بهترین باشگاه اروپاست. از تمدید قرارداد نیمار بسیار خوشحال شدم.»

بامباپه وارد سال آخر قراردادش شده و هنوز تمایلی به تمدید قراردادش با این باشگاه از خود نشان نداده است. به نظر نمی‌رسد که ناصر الخلیفی بخواهد ستاره فرانسوی خود را به صورت رایگان در فصل آینده از دست بدهد.

واینالدوم یکی از خریدهای بزرگ پی‌اس‌جی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود. آن‌ها به غیر از هافبک سابق لیورپول موفق شدند جیانلوئیجی دوناروما، اشرف حکیمی و سرخیو راموس را نیز به خدمت بگیرند تا سرانجام بتوانند به آرزوی خود یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала