Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نمایندگانی که کمیسیون میلیونی‌ می‌گیرند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Russia - Saudi Arabia
توپ فوتبال  Russia World Cup Russia - Saudi Arabia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2021
عضو شوید
در بازار نقل و انتقالات این نمایندگان بازیکنان هستند که ارقام بالایی را به جیب می‌زنند، آیا آنها را می‌شناسید؟

به گزارش اسپوتنیک؛ مینو رایولا 800 هزار پوند برای هر انتقال درآمد کسب می‌کند در حالی که بارنت نماینده بیل بیش از 100 میلیون پوند به عنوان کاهش فوق العاده عوامل جمع کرده است.

همانطور که پنجره نقل و انتقالات داغ می‌شود، عوامل فوق العاده در پشت صحنه ناامید هستند تا مشتریان خود را به بهترین معامله ممکن برسانند، آنهایی که برای این کار دستمزد زیادی می‌گیرند.

معاملات کلان پول به همین سادگی نیست که یک باشگاه صرفاً به باشگاه دیگری پول بپردازد، مذاکرات مربوط به قرارداد غالباً فرآیندی دشواری دارد.

اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان برتر، بهترین و باتجربه‌ترین نمایندگان ممکن را دارند که به آنها کمک می‌کند تا درآمد خود را به حداکثر برسانند.

در ارقامی که توسط نشریه اقتصادی فوربس ارائه شده و از طریق تحقیقات OLBG بدست آمده، شش نماینده وجود دارد که به گونه ویژه مقدار چشم نواز را کسب می‌کنند.

مینو رایولا در میان طرفداران فوتبال به یک نام محبوب تبدیل شده است. این مرد ایتالیایی نماینده‌هایی مانند پل پوگبا، ارلینگ هالند، زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو را در اختیار دارد.

کمیسیون غیرممکن است.

گفته می‌شود رایولا در حال حاضر 77 بازیکن در اسنادهای خود دارد و در حدود 61 میلیون پوند حق الزحمه دریافت کرده است.

اعتقاد بر این است که مرد 53 ساله به ارزش حدود 800 میلیون پوند استعداد در لیست خود دارد - و به طور متوسط ​​797.000 پوند برای هر انتقال که درگیر آن است درآمد کسب می‌کند.

 

جاناتان برنات، نماینده گرت بیل

استیلر اسپورتس، دارای استعدادی معادل 1.32 میلیارد پوند روی 637 مشتری است.

آنها بیش از 100 میلیون پوند در کمیسیون کسب کرده اند، ستاره‌های انگلیس چون جک گریلیش، میسون مونت، لوک شاو، جوردن پیکفورد و بن چیلول در اختیار آنهاست.

با وجود حجم فوق العاده بالایی از مشتریان، آژانس بارنت هنوز هم می‌تواند در ازای انتقال حدود 150 هزار پوند به جیب بزند.

 

باورپذیر

گیزتیفیوت نوشته خورخه مندس 149 بازیکن در این اسنادهای خود دارد، از جمله کریستیانو رونالدو.

او بیش از 75 میلیون پوند در کمیسیون‌ها، بیش از 500 هزار پوند در هر انتقال، درآمد کسب کرده است.

مندس تسخیر باورنکردنی بازار پرتگال را در اختیار دارد که ستاره‌هایی چون روبن دیاز، برناردو سیلوا، ژوآو کانسلو، دیوگو جوتا و رناتو سانچس و بسیاری دیگر ، بخشی از کارهایی او هستند.

 

قدرت، همسر!

واکر استروت نامی کمتر شناخته شده، اما همچنان بیش از 30 میلیون پوند در کمیسیون‌های توتال اسپورتس کسب کرده است.

از جمله مشتریان او می‌توان به تونی کروس، دایوت اوپامکانو و نیکلاس سوله - در میان دیگر ستاره‌های آلمانی اشاره کرد. آژانس استروت در مجموع 80 بازیکن را نشان می‌دهد و 378 هزار پوند برای هر انتقال که درگیر آن است، می‌گیرد. آژانس هنرمندان خلاق فرانک تریمبولی بیش از 21 میلیون پوند در کمیسیون دریافت کرده و 504 بازیکن در اختیار دارد.

تریمبولی با رافائل واران و همچنین افرادی مانند دل آلی، سون هیونگ مین و کایل واکر کار می‌کند. در مقایسه با همتایان وی که در این مقاله ذکر شده، نمایندگی تریمبولی به طور متوسط ​​42 هزار پوند در هر انتقال به جیب می‌زند. میسیا ان‌یایه از اسپورت کاور، نماینده 31 بازیکن است که عمدتا از کشورهای فرانسه یا کشورهای دیگر هستند. این افراد شامل میشی باتشوایی، بنیامین مندی و ویسام بن یدر است.

اسپورتس اسپورت بیش از 16 میلیون پوند در ازای کارمزد از مشتری نسبتاً کم خود، و هزینه‌های حدود 530 هزار پوند در هر معامله درآمد کسب کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала