Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رییس بارسلونا به فروش گریزمن

© AFP 2023 / Josep LagoФорвард испанского футбольного клуба "Барселона" Антуан Гризманн на матче с "Хетафе" в Барселоне, Испания
Форвард испанского футбольного клуба Барселона Антуан Гризманн на матче с Хетафе в Барселоне, Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2021
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا می‌گوید احتمال جدایی آنتوان گریزمن بازیکن 30 ساله این تیم از جمع کاتالان‌ها وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، مدیران بارسلونا در پی افزایش بودجه این باشگاه از طریق فروش بازیکنان هستند و رئیس بلوگرانا از علاقه تیم های مطرح اروپایی به مهاجم فرانسوی تیمش آگاه است.

Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
ورزش
یووه به بارسا: دیبالا را با گریزمن عوض نمی‌کنیم

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا اذعان کرد که آنتوان گریزمن در بازار نقل و انتقالاتی تابستان جاری حضور دارد و بلوگرانا برای فروش مهاجم فرانسوی خود، تماس هایی را با باشگاه های اتلتیکو مادرید و منچستر سیتی داشته است.

لاپورتا در حاشیه مراسم معرفی رسمی ممفیس دپای، به در مورد گریزمن به خبرنگاران گفت:«گریزمن بازیکن بارسلوناست. او تا سال 2024 با باشگاه بارسا قرارداد دارد، مگر اینکه شرایط تغییر کند. ما روی آنتوان حساب می‌کنیم. حرکاتی در بازار نقل‌وانتقالات انجام شده است و ما نمی‌توانیم کتمان کنیم که باشگاه‌هایی نسب به جذب گریزمن علاقه‌مند هستند. این نشان‌دهنده کیفیت بالای اوست.»
لاپرتا در ادامه در خصوص فروش این مهجم فرانسوی تیمش گفت:«بازار امسال، خاص است و شما باید تحلیل درستی از مسائل داشته باشید. در انجام معاملات، شاید مجبور شوید به مبادله بازیکنان هم فکر کنید اما ما برای آنتوان بسیار ارزش قائل هستیم. باشگاه سرمایه گذاری بزرگی روی او انجام داد و ما از او راضی هستیم.»

ملی پوش با استعداد فرانسوی تا سال 2024 با آبی اناری ها قرارداد دارد که این بدان معنی است که بلوگرانا برای فروش او تحت فشار نیست، اما غول لالیگا باید از طریق فروش بازیکن، سرمایه ای جمع کند که به وسیله آن بتواند ورود تازه واردان را ثبت کنند و همچنین قرارداد لیونل مسی را هم تمدید کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала