Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خروجی‌های حتمی بارسا در تابستان؛ جدایی دوستارۀ نیمکت‌نشین تایید شد

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا اعلام کرد که به دنبال راهی برای خروج اومتیتی و پیانیچ است.

به گزارش اسپوتنیک، میرالم پیانیچ و ساموئل اومتیتی دو بازیکنی محسوب می‌شوند که به نظر می‌رسد به طور کامل از برنامه‌های سرمربی هلندی بارسلونا یعنی رونالد کومان خارج هستند.

میرالم پیانیچ Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2021
ورزش
یووه پیانیچ را می‌خواهد به این شرط...

متئو آلمانی، مدیر باشگاه بارسلونا، در این باره گفت:«هر دوی این بازیکنان نقش بسیار مهمی دارند اما فصل گذشته فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکردند. ما از شرایط اطلاع داریم و در حال بررسی احتمال پیدا کردن یک تیم جدید برای آنها هستیم. از طرف دیگر خود آنها نیز اولین کسانی هستند که به پیدا کردن یک تیم جدید برای بیشتر بازی کردن علاقه مند هستند.»

ممکن است این اتفاق در اواخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی رخ دهد اما چیزی که قطعی است، جدایی او از بارسلونا است. گفتنی است که میرالم پیانیچ نیز همچون اومتیتی در این تابستان از بارسلونا جدا می شود. ساموئل اومتیتی تا سال 2023 با بارسلونا قرارداد دارد.

اوضاع در بارسلونا برای میرالم پیانیچ به هیچ عنوان آن طور که در ذهن داشت پیش نرفت؛ هافبک بوسنیایی در جلب اعتماد رونالد کومان ناموفق بود و به عضو ثابتی از نیمکت بارسلونا تبدیل شد.

این مورد در قبال اومتیتی نیز صادق است؛ ستاره بارسا یکی از بازیکنانی است که به خاطر حقوق بالایی که دریافت میکند از گزینه های اول خروج محسوب میشود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала