Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درون برنابئو جدید؛ نگاهی به خانه هنری 700 میلیون پوندی رئال مادرید + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2021
عضو شوید
رئال مادرید در حال بازسازی برنابئوی جدید است و می‌خواهد از آن در 365 روز سال استفاده نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از ماه‌ها ساخت و کار بازسازی، یکی از بزرگترین استادیوم‌های فوتبال در حال شکل گیری است. برنابئوی جدید قرار است در سپتامبر 2022 افتتاح شود.

کار مرمت در سانتیاگو برنابئو جدید که هدف آن بردن استادیوم معروف قدیمی به قرن 21 است، در ماه‌های تابستان به طور قابل توجهی شتاب گرفته است.

از آنجا که از سال 1947 برنده 13 بار قهرمانی اروپا رئال مادرید علاقه به جدایی از خانه سابق خود نداشت، پس از بازسازی خانه رویایی را مادریدی‌ها به بهره برداری خواهند سپرد که امکانات آن به سطح استاندارد رسیده و همچنین یک سقف پیشرفته ساخته شده که تمام زمین را پوشش می‌دهد.

تصاویر کنونی، با مجوز از رئال مادرید (از طریق تلویزیون مارکا) نشان می‌دهد که چه مقدار کار باقی مانده است، زیرا تیرهای پشتیبانی کننده از سقف فقط تا حدی در محل قرار دارند.

اما در حالی‌که بیش از یک سال به تکمیل 100 درصدی کار باقی مانده، این فن‌اوری در حال حاضر به علاقه مندان اجازه داده تا در مورد شکل ظاهری آن بدانند.

تصویر سه بعدی از ظاهر جدید این ورزشگاه توسط شرکت آمریکایی Hetzel Design - - منتشر شده است. این پروژه علاوه بر این‌که برای دهه‌های آینده خانه رئال مادرید است، ورزشگاه را تبدیل به یک مکان قابل توجه برای سایر رویدادهای مهم ورزشی و نیز کنسرت‌ها می‌کند. اضافه شدن سقف به ویژه برای مورد دوم بسیار مهم است، زیرا بدان معنی است که کنسرت‌ها و رویدادها حتی در شرایط شدید آب و هوایی نیز می‌توانند ادامه داشته باشند.

رقیب بزرگ رئال یعنی بارسلونا از برنامه‌هایی برای به روزرسانی نمادین نیوکمپ خود در سال‌های آینده رونمایی کرده بود - اگرچه مشکلات مالی موقتاً کارهای نوسازی را به تعویق انداخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала