Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانچو: پیوستن به منچستر رویایی بود که به حقیقت پیوست

© AFP 2023 / ADRIAN DENNISДжейдон Санчо
Джейдон Санчо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2021
عضو شوید
جیدن سانچو امروز به صورت رسمی پیراهن منچستریونایتد را برتن کرد و به‌عنوان بازیکن شیاطین‌سرخ معرفی شد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچستریونایتد به صورت رسمی اعلام کرد با جیدن سانچو وینگر ملی‌پوش انگلیس قراردادی 5 ساله بسته است.

Джейдон Санчо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2021
رسمی؛ سانچو به منچستریونایتد پیوست + عکس

سانچو که در یورو 2020 عضو تیم ملی انگلیس بود از دورتموند جدا شد و به منچستر برگشت، اما این مرتبه پیراهن تیم سرخ‌پوش شهر را برتن کرد.

خرید جدید شیاطین پس پیوستن در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت:«منچستر تیمی جوان و هیجان‌انگیز است و می‌دانم که با هم می‌توانیم به تیمی خاص تبدیل شویم تا موفقیتی را که هواداران شایسته‌اش هستند، به ارمغان بیاوریم. مشتاقانه منتظر همکاری با سولسشایر و کادر فنی‌اش برای پیشرفت بیشتر بازی‌ام هستم.»
سانچو در ادامه گفت:«من همواره قدردان دورتموند خواهم بود که  من فرصتی داد تا در تیم اول این باشگاه بازی کنم، اگرچه همیشه می‌دانستم که روزی به انگلیس برمی‌گردم. شانس پیوستن به منچستریونایتد رؤیایی بود که تحقق یافت و حالا بی‌صبرانه منتظر بازی در لیگ برتر انگلیس هستم.»

جیدون سانچو در انتقالی به ارزش 73 میلیون پوند راهی منچستریونایتد شده است. این مبلغ او را به دومین بازیکن انگلیسی گران قیمت تاریخ تبدیل می کند. گران قیمت ترین بازیکن انگلیسی تاریخ، هری مگوایر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала