پاکستان: سخنان مقام های افغانستانی که حتی خانواده آنها در کابل زندگی نمی‌کنند ارزشی ندارد + ویدیو

© Ch Fawad Hussain Twitterپاکستان: سخنان مقام های افغانستانی که حتی خانواده آنها در کابل زندگی نمی‌کنند ارزشی ندارد + ویدیو
پاکستان: سخنان مقام های افغانستانی که حتی خانواده آنها در کابل زندگی نمی‌کنند ارزشی ندارد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2021
عضو شوید
وزیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی پاکستان گفت: دولت کابل می‌خواهد بار ناکامی‌های خود را به گردن پاکستان بیندازد.

به گزارش اسپوتنیک، فؤاد چودری وزیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی پاکستان در واکنش به اظهارات اخیر «امرالله صالح» معاون اول رئیس جمهور افغانستان اظهار داشت: دولت کابل می‌خواهد بار ناکامی‌های خود را به گردن پاکستان بیندازد.

وی با اشاره به اینکه خانواده «امرالله صالح» حتی در افغانستان زندگی نمی‌کنند، افزود: اظهارات منفی این مقامات افغانستانی ارزشی ندارد.

به گفته وی، ارتباط بین مردم افغانستان و پاکستان بسیار قوی است و پاکستان همیشه شانه به شانه کنار برادران افغانستانی خود بوده است.

چودری یادآور شد: راه حل منازعات افغانستان در گفت‌وگوهای میان افغانستانی ها نهفته است و پاکستان تنها می تواند روند گفت‌وگو را تسهیل کند.

«معید یوسف» مشاور امنیت ملی دولت پاکستان نیز در همین راستا با انتقاد شدید از اظهارات برخی مقامات افغانستانی علیه پاکستان گفت: اسلام آباد با وجود اقدامات تخریبی برخی افراد و گروه‌ها از تلاش‌های خود منصرف نخواهد شد زیرا این کار برای ایجاد یک صلح پایدار در کشور همسایه است.

وی در ادامه از موافقت «عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان برای دیدار با «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان در راستای تعامل بیشتر و کمک به روند صلح خبر داد.

یادآوری می کنیم، که در ماه های پسین پس از درگیری های شدید و کشته شدن چندین پاکستانی در جنگ های افغانستان، مقام های این کشور پاکستان را به مداخله در مسئله این کشور نمودند، که پاکستان این ادعا ها را رد کرده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала