Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خرید جدید منچستر: رونالدو الگوی من است

© REUTERS / Lee SmithInternational Friendly - England v Romania - Riverside Stadium, Middlesbrough, Britain - June 6, 2021 England's Jadon Sancho kneels in support of the Black Lives Matter campaign before the match.
International Friendly - England v Romania - Riverside Stadium, Middlesbrough, Britain - June 6, 2021 England's Jadon Sancho kneels in support of the Black Lives Matter campaign before the match. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2021
عضو شوید
مهاجم ملی پوش و جدید منچستریونایتد، از فوق ستاره پرتگالی یوونتوس به عنوان الگویی فوتبالی‌اش یاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچستریونایتد به صورت رسمی اعلام کرد با جیدن سانچو وینگر ملی‌پوش انگلیس با قراردادی 5 و با هزینۀ 101 میلیون دالر به این تیم پیوست.

Джейдон Санчо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2021
سانچو: پیوستن به منچستر رویایی بود که به حقیقت پیوست

 سانچو که در یورو 2020 عضو تیم ملی انگلیس بود از دورتموند جدا شد و به منچستر برگشت، اما این مرتبه پیراهن تیم سرخ‌پوش شهر را برتن کرد.

این ستاره جدید شیاطین سرخ از کریستیانو رونالدو به عنوان بازیکنی یاد کرد که بیشترین تاثیر را روی سبک بازی او گذاشته است. سانچو همچنان از رونالدینیو و و وین رونی به عنوان دیگر اسطوره هایی که روی او تاثیر گذاشته اند، نام برد.

سانچو در نخستین مصاحبه خود به عنوان بازیکن منچستریونایتد درباره قهرمانان محبوب دوران کودکی اش گفت:«من فکر می‌کنم که هر شخصی متفاوت است و من هم ویژگی های متفاوتی نسبت به دیگر بازیکنان پیدا کرده ام، اما  واضح است که کریستیانو رونالدو و کاری که در دوران بازی اش انجام داده چیز فوق العاده ای است.»
سانچو در ادامه گفت:«رونالدو وقتی که در اسپورتینگ کارش را آغاز کرد و بعد به منچستر پیوست، همیشه خوب است که ببینی همه بازیکنان بزرگ از باشگاه های بزرگ آمده اند. رونالدینیو و البته وین رونی از انگلیس. این دو برای من بسیار خاص و الگوهای مهمی بودند.»

سانچوی 21 ساله که قراردادش قابلیت تمدید برای یک سال بیشتر را نیز دارد، در چهار فصلی که در دورتموند عضویت داشت، آمار 50 گل زده و 64 پاس گل را از خود برجای گذاشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала