Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هواداران گریزمن را نمیخواهند؛ هیچ مذاکره‌ای با او نداشتیم

© AFP 2023 / Josep LagoФорвард испанского футбольного клуба "Барселона" Антуан Гризманн на матче с "Хетафе" в Барселоне, Испания
Форвард испанского футбольного клуба Барселона Антуан Гризманн на матче с Хетафе в Барселоне, Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2021
عضو شوید
انریکه سرزو رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید معتقد است که هواداران روخی بلانکوس از دست آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا عصبانی هستند.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر معاوضه گریزمان با سائول نیگز ستاره اسپانیایی اتلتیکو مادرید به گوش رسیده است.

باشگاه کاتالانی برای به تعادل رساندن حساب‌های مالی خود، نیاز به فروختن چند بازیکن دارد که گریزمان یکی از آن‌هاست.

آن‌ها در هفته‌های اخیر در تلاش برای پیدا کردن یک مشتری مناسب برای او بودند و حتی او را به باشگاه یوونتوس در ازای دیبالا پیشنهاد دادند.

به نقل از مارکا، سرزو در جریان یک مراسم خیریه در پایتخت اسپانیا که به بیماران کرونایی کمک می‌کند، در این رابطه گفت: "شما با فرد درستی صحبت نمی‌کنید."

او همچنین در ادامه درباره این که آیا هواداران گریزمان را بابت خروجش از این باشگاه و پیوستن به رقیب، می‌بخشند، گفت: "فکر نمی‌کنم."

او همچنین فاش کرد که هنوز مذاکره‌ای بین این دو باشگاه صورت نگرفته است. او در این باره گفت:

"مهم ترین چیز این است که گریزمان بازیکن بارسلونا در حال حاضر محسوب می‌شود. البته ما می‌خواهیم تمامی بازیکنان خوب اروپا در اتلتیکو مادرید باشند. تیم خوبی در اختیار داریم و باید به شما یادآوری کنم که ما قهرمان لالیگا هستیم."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала