Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه ستاره اش را نمیفروشد؛ دست رد بیانکونری به سینه‌ی لیورپول

© AFP 2023 / Facundo ArrzabalagaПолузащитник Италии Федерико Кьеза стреляет и забивает первый гол своей команды во время полуфинального футбольного матча ЕВРО-2020 на стадионе Уэмбли в Лондоне
Полузащитник Италии Федерико Кьеза стреляет и забивает первый гол своей команды во время полуфинального футбольного матча ЕВРО-2020 на стадионе Уэмбли в Лондоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش‌ها، یوونتوس پیشنهاد خیره کننده 86 میلیون پوندی لیورپول برای جذب ستاره ایتالیایی خود فدریکو کیه‌زا را رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گفته روزنامه ایتالیایی ریپوبلیکا، لیورپول 100 میلیون یورو برای خرید فدریکو کیه‌زا به یوونتوس پیشنهاد کرده است که می توانست او را به هشتمین بازیکن گران قیمت مشترک در تمام تاریخ در کنار انتقال گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید و انتقال کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس تبدیل کند.

این قیمت همچنین می‌توانست، پس از انتقال پل پوگبا به منچستریونایتد کیه‌زا را به دومین بازیکن گران قیمت لیگ برتر نیز تبدیل کند، اما گفته می شود که غول های ایتالیایی پیشنهاد سرخ های لیورپول را رد کرده اند.

تصور می شود که یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، وینگر همه کاره را برای سیستم 4-3-3 خود ایده آل دانسته است، تا جایگزین یکی از بین سادیو مانه یا محمد صلاح شود.

طبق گزارش‌ها، سرمربی جدید یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری، دو سال پس از جدایی در ماه می با قراردادی چهار ساله به این تیم بازگشت، کیه‌زا را "غیرقابل انتقال" می داند و رئیس باشگاه آندره آنیلی از این تصمیم حمایت می کند.

این جوان 23 ساله در مسابقات جام ملت های اروپا عملکرد خیره کنند های داشت و توانست چشم تمام اروپا را با درخشش به خود خیره کند.

روبرتو مانچینی ایتالیا را در این رقابت ها پیروز کرد و آتزوری در ضربات پنالتی 3-2 انگلیس را شکست داد و در پایان این پنالتی کیه‌زا بود که قهرمانی را برای لاجوردی پوشان به ارمغان آوردو

او قبل از بازی خوب در مقابل سه شیرهای انگلستان در فینال، در دیدار برابر ولز بهترین بازیکن میدان شد، به اتریش گل زد، سپس در نیمه نهایی مقابل اسپانیا گلزنی کرد تا جایزه بهترین بازیکن مسابقه را از خود کند.

در ادامه ریپوبلیکا اظهار داشته است که رد پیشنهاد چشمگیر برای این بازیکن توسط یوونتوس اجتناب ناپذیر خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала