Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اضافه‌شدن رونالدو به تمرینات یووه به‌زودی...

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2021
عضو شوید
شزنی به تمرینات بیانکونری بازگشته و رونالدو نیز روز یکشنبه به تورین برمی گردد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه فوتبال ایتالیا، طبق برنامه ریزی های انجام شده از قبل، همه چیز برای بیانکونری و مکس آلگری، مربی تازه بازگشته آن ها به آرامی در حال انجام است؛ آلگری برنامه های زیادی برای پیشبرد امور تیمش با مدیران و رئیس باشگاه در سر دارد.

بازیکنانی که در تورنمنت یورو 2020 شرکت کردند و تعطیلات طولانی تابستانی را گذرانده اند، به آرامی در حال بازگشت به تورین هستند و در همین زمینه، وویچک شزنی، دروازه بان لهستانی یووه روز جمعه در زمین کمپ تمرینی این تیم با هم تیمی های خود تمرین کرد.

انتظار می رود کریستیانو رونالدو روز یکشنبه پرواز کند تا بتواند روز دوشنبه آزمایش های پزشکی خود را در کلینیک اختصاصی یوونتوس (جی مدیکال) انجام دهد؛ بنابراین بازی دوستانه نخست برابر چزنا در روز شنبه را از دست می دهد.

فقط CR7 نیست که هنوز در مورد آینده تصمیم گیری قطعی انجام نشده است؛ زیرا مدیر برنامه پائولو دیبالا هم قرار است روز دوشنبه یا سه شنبه با روسای یووه ملاقات کند. قرارداد دیبالا فقط تا ژوئن 2022 اعتبار دارد.

آلگری یک نشست مطبوعاتی خواهد داشت که قرار است بعد از ظهر روز سه شنبه برگزار شود؛ قطعا او در این کنفرانس خبری، درباره دلایل جدایی غافلگیرانه دو فصل پیش خود هم صحبت خواهد کرد.

یوونتوس در مسابقات تدارکاتی پیش فصل خود، در جام برلوسکونی با مونزا دیدار خواهد کرد اما یک محک سخت تر برای آن ها، زمانی است که بانوی پیر در جام خوان گامپر برابر بارسلونا در نیوکمپ به میدان خواهد رفت که این بازی با استفاده از 20 درصد ظرفیت ورزشگاه جهت حضور تماشاگران برگزار خواهد شد؛ در نتیجه، امکان تماشای این دیدار برای حدود 19،869 هوادار در جایگاه ها فراهم می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала