Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا – خیرونا؛ رونمایی از خرید جدید و رویایی کومان

© REUTERS / Albert GeaСтадион перед началом футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне
Стадион перед началом футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2021
عضو شوید
ممفیس دپای خرید جدید بارسلونا، ممکن است امشب در دیدار دوستانه برابر خیرونا به میدان برود و نخستین بازی خود را برای این تیم انجام دهد.

به گزارش اسپوتنیک، ممفیس دپای مهاجم هالندی، چندی قبل و پس از اتمام قراردادش با المپیک لیون، به صورت آزاد به بارسلونا پیوست و هفته گذشته به صورت رسمی به هواداران این تیم معارفه و کارش را زیر نظر کومان آغاز کرد.

این بازیکن حالا و پس از چند جلسه تمرینی، این فرصت را دارد تا برای نخستین بار با پیراهن بارسلونا به میدان برود و رویایش برآورده شود.

بارسلونا قرار است امشب در دیدار دوستانه به مصاف خیرونا تیم دسته دومی برود و نام دپای در کنار گریزمن  در فهرست بازیکنان دعوت شده برای این دیدار برای خط حمله دیده می‌شود.

فهرست بازیکنان بارسا برای دیدار با خیرونا به شرح زیرا است:

دروازه بان‌ها: نتو، ایناکی پنا و آرناو تناس

مدافعان: سرجینیو دست، سرجی روبرتو، جرارد پیکه، ساموئل امتیتی ​، کلمنت لنگلت، ایگور گومس، سانتی راموس مینگو، موسی ندیایه، آرناو کوماس و الخاندرو بالده.

هافبک ها: فرانکی دی‌یونگ، میرالم پیانیچ، ریکی پویگ، نیلز مورتیمر، نیکو گونزالس، الکس کویادو و گاوی.

مهاجمان: ممفیس دپای، آنتوان گریزمن، ری ماناج ، یوسف دمیر

بارسا در حالی امشب در دیدار دوستانه به مصاف خیرونا می‌رود که هفته گذشته در نخستین دیدار دوستانه به مصاف ناستیک رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-4 شکست دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала