Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی پوگبا، فرصت رستگاری دوباره به هافبک هالندی در الدترافورد

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2021
عضو شوید
در صورت جدایی پُل پوگبا از منچستریونایتد، دونی فن‌دبیک ستاره جوان و هالندی شیاطین سرخ، این فرصت را خواهد داشت تا خودش را در این تیم ثابت سازد.

 

به گزارش اسپوتنیک، فن دبیک فصل گذشته با مبلغ 40 میلیون پوند به منچستر یونایتد پیوست و در 36 بازی برای این تیم 1 گل و 2 پاس گل ثبت کرد. فن دبیک در فصل اول تنها 1456 دقیقه برای منچستر بازی کرد که در قیاس با برونو فرناندز و پل پوگبا بسیار ناچیز بود.

دونی فن ده بیک بازیکن آژاکس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2020
رقابت غول‌های اروپایی بر سر فن ده‌بیک

وی قبل از پیوستن به یونایتد یکی از بازیکنان آماده فوتبال اروپا بود اما حالا از فُرم خوب خودش فاصله گرفته و در آستانه جدایی قرار دارد.

با این هم دونی فرصت این را دارد تا دوباره خودش را در الدترافورد ثابت سازد و این موضوع زمانی می‌تواند محقق شود که پُل پوگبا از منچستریونایتد جدا شود.

جدایی پوگبا دور از انتظار نیست زیرا این بازیکن فرانسوی شدیداً مورد توجه باشگاه پاریسن‌جرمن قرار دارد و با توجه به مدت زمان کوتاهی که از قرارداد وی باقی مانده است، شیاطین سرخ به فکر فروش او نیز هستند.

براساس گزارش‌های متعدد از انگلیس، باشگاه‌های یوونتوس و پی‌اس‌جی در رقابت اند تا پوگبا را جذب کنند و مذاکرات برای این انتقال میان یونایتد و این دو باشگاه به شدت در حال جریان است.

در صورتی که پوگبا یونایتد را ترک کند، فن‌دبیک فرصت خواهد داشت تا بیشتر به میدان برود و با توجه به استراحت طولانی در فصل گذشته و غیبت در رقابت‌های یورو، وی می‌تواند با انرژی بیشتر بازی کند و بدرخشد.

این در حالی‌ست که دونی اخیراً با باشگاه بارسلونا لینک شده بود، اما سولسشایر سرمربی یونایتد اعلام کرد که بر روی هافبک هالندی حساب می‌کند و جدایی او ممکن نیست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала