Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدال با رنجرز؛ مهم و تاثیر گذار برای شش بازیکن رئال

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2021
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید قرار است با گلاسگو رنجرز اسکاتلند در دیداری دوستانه تقابل کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید یکشنبه شب در اولین بازی جدی پیش فصل خود (پس از دو بازی با فوئنلابرادا و رایو) به مصاف گلاسکو رنجرز می رود.

این بازی از طریق شبکه اینترنتی رئال مادرید به صورت رایگان و زنده پخش خواهد شد. در این بازی تعداد کمی از بازیکنان تیم بزرگسالان حضور دارند چرا که یا مصدوم هستند یا تازه از بازیهای ملی برگشتند، یا کلا برنگشته اند، اما این بازی می تواند برای شش بازیکن کلیدی باشد و در آینده شان تاثیر بگذارد:

ایسکو

بازیکن مالاگایی در سه سال اخیر از سطه ایده آلش دور بوده است اما با بازگشت آنچلوتی سعی کرده که از نظر بدنی آماده تر باشد. فقط یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد اما سعی می کند شرایطش را عوض کند و به کارلتو ثابت کند که لیاقت ماندن در رئال را دارد.

مارسلو

بازیکن برزیلی هم همچون ایسکو سه فصل ضعیف را داشته اما با رفتن راموس به کاپیتان اصلی رئال تبدیل شده و همین مسئله به او انگیزه می دهد تا بجنگد و جایگاهش که به مدی یا حتی میگل گوتیرز واگذار کرده بود را پس بگیرد. مصدومیت مندی باعث شده تا فعلا از رقیب فرانسوی جلوتر باشد.

اودگارد

بازیکن نروژی با رفتن زیدان به رئال برگشت و حالا امیدوار است که در ترکیب آنچلوتی جایگاه مشخص خود را داشته باشد. او پیش فصلی آرام تر از فصل قبل داشته است و انگیزه بالایی هم دارد.

یوویچ

مهاجم صربستانی دیگر بازیکنی است که در لیست فروش رئال مادرید قرار دارد. برنامه رئال این است که اگر پیشنهاد خوبی برسد او را بفروشد اما دستمزد بالایش باعث می شود تا مشتری نداشته باشد. یوویچ حالا در مقابل گلاسکو فرصت خوبی دارد تا بدرخشد و ثابت کند که هنوز توان موفقیت در رئال را دارد.

رودریگو گوئس

مهاجم برزیلی در فصل گذشته به علت مصدومیت آن طور که باید و شاید ندرخشید. او حالا امیدوار است که با حضور کارلتو بتواند به یکی ازبازیکنان مهم رئال تبدیل شود و در سومین فصلش ثابت کند که  توان موفقیت در رئال مادرید را دارد.

اودریوزولا

با تمدید قرارداد لوکاس و حضور کارواخال دلیلی برای ماندنش نیست و او هم در لیست فروش قرار دارد اما با توجه به این که دنی در شروع پیش فصل با تیم تمرین نکرده، آلوارو می خواهد به شانس هایش برای ماندن امیدوار باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала