Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ سولسشر به تمدید قرارداد پوگبا...

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2021
عضو شوید
اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی منچستریونایتد اعلام کرد که مذاکرات بین پل پوگبا و سران این باشگاه بابت تمدید قراردادش هنوز ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد هافبک فرانسوی و 28 ساله شیاطین سرخ در تابستان سال 2022 به پایان می‌رسد و حالا منچستریونایتد یا باید قراردادش را تمدید کند و یا در تابستان سال آینده او را به صورت رایگان از دست بدهند. پاری سن ژرمن یکی از مشتریان پر و پا قرص پوگبا است. 

به نقل از سایت گل، سولشر ابراز امیدواری کرد که مذاکرات به درستی پیش برود تا این هافبک خلاق چند فصل دیگر در الدترافورد بازی کند. 

سولشر پس از شکست 4-2 منچستریونایتد برابر کوئینز پارک رنجرز در دیداری دوستانه درباره پوگبا گفت: "هنوز صحبت‌ها میان نمایندگان پوگبا و باشگاه ادامه دارد. تنها دیالوگ صحبت‌های من با پوگبا این بود که بی صبرانه منتظر شروع فصل جدید است."

سولشر در ادامه نیز افزود: "همیشه صحبت‌ها و شایعات زیادی پیرامون پل بوده و همیشه باشگاه‌هایی بودند که به دنبال جذب او بودند. ما پوگبا را در بالاترین سطح نیز دیده‌ایم و او می‌داند که ما چه حسی درباره او داریم و من واقعا از کار کردن با او لذت می‌برم، پس امیدوارم قراردادش را تمدید کند تا بتوانیم چند فصل دیگر با هم کار کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала