پوتین از جدیدترین سلاح‌های نیروی دریایی روسیه خبر داد که در جهان نظیر ندارند

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین از جدیدترین سلاح‌های نیروی دریایی روسیه خبر داد که در جهان نظیر ندارند
پوتین از جدیدترین سلاح‌های نیروی دریایی روسیه خبر داد که در جهان نظیر ندارند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2021
عضو شوید
رژه عظیم دریایی روسیه از دقایقی پیش با فرمان ولادیمیر پوتین و در حضور هیات‌های بلندپایه نظامی بیش از 20 کشور جهان، در بندر سن پترزبورگ و خلیج فنلاند آغاز شد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه امروز یکشنبه، 25 اظهار داشت، نیروی دریایی روسیه هر آنچه که برای محافظت از روسیه لازم باشد، در اختیار دارد، آنها قادر خواهند بود هر دشمنی را پیدا و به آن ضربه زنند.

رئیس‌جمهور پوتین امروز در رژه نیروی دریایی در سنت پترزبورگ به مناسبت 325 امین سال تاسیس ناوگان دریایی روسیه، حضور یافت.

وی گفت: امروز نیروی دریایی روسیه برای تضمین حفاظت از کشور و منافع ملی ما، هر آنچه لازم باشد را دارد. ما در صورت لزوم قادر به شناسایی هر دشمن زیر و سطح آب و در هوا هستیم و یک ضربه اجتناب ناپذیر به او وارد می‌کنیم.

آقای پوتین افزود که روسیه دائما در حال ارتقای موفقیت آمیز انواع تسلیحات جدید است.

رئیس‌جمهور پوتین ادامه داد: سیستم های مافوق صوت جدیدی که روسیه به آن مجهز است در جهان مشابهی ندارد و دائما در حال ارتقا است.

رئیس‌جمهور روسیه می‌گوید: روسیه به سرعت جایگاه ارزشمند خود را در میان قدرت‌های پیشرو دریایی به دست آورد، مسیر عظیم توسعه را از یک قایق متوسط «پتروفسکی» به کشتی‌های قدرتمند منطقه اقیانوس و زیردریایی‌های حامل راکت‌های کروز هسته‌ای طی کرد. سیستم‌های تسلیحاتی با دقت بالا که هنوز در جهان هیچ مشابهی ندارند و دائما در حال ارتقا هستیم.

آقای پوتین خاطرنشان کرد، حضور دریایی روسیه تقریباً در تمام مناطق اقیانوس جهانی تضمین شده است.

وی افزود که خدمت در نیروی دریایی هرگز آسان نبوده است، اما همیشه یکی از افتخارآمیزترین و خواستارترین بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала