Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد در آستانه نهایی کردن قرارداد با واران

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران مدافع رئال مادرید
رافائل واران مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2021
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد به خرید رافائل واران از رئال مادرید یک قدم دیگر نزدیک‌تر شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ منچستر یونایتد در حال توافق برای جذب رافائل واران مدافع رئال مادرید است، این مورد را رسانه گل تأیید می‌کند.

در حالی‌که دو طرف در ابتدای هفته به توافق شرایط نزدیک نبودند اما کارهای زیادی برای رفع این شکاف انجام شده و اکنون انتظار می‌رود قراردادی بین 45 میلیون تا 55 میلیون یورو به امضا برسد.

واران یکی از مهمترین اولویت‌های نقل و انتقالات تابستانی من‌یونایتد بوده زیرا آنها پیش از این توانستند جیدون سانچو را از بوروسیا دورتموند به خدمت گرفتند.

رافائل واران بازیکن رئال مادرید   Russia World Cup Uruguay - France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2021
واران با یونایتد توافق کرد اما مادرید...؟

طی ساعات اخیر پیشرفت قابل توجهی در مورد توافق منچستریونایتد و رئال مادرید صورت گرفته و امید است که مذاکرات در طی هفته آینده ادامه یابد.

قبلا گفته می‌شد که یونایتد می‌خواست از موقعیت برتری خود در این معامله استفاده کند که همانا وارد شدن واران به سال پایان قراردادش است، تا مادرید را تحت فشار قرار دهد که از نظر اقتصادی نیز با مشکل روبرو است. با این وجود رابطه نیز بین رئال مادرید و منچستریونایتد بسیار خوب است و این به آرام شدن گفتگوها در چند وقت اخیر کمک کرده است.

پس از جدایی رایگان سرخیو راموس، و پیش از یورو 2020 باشگاه مادریدی به واران یک پیشنهاد قرارداد جدید داد اما این مدافه رد کرد تا به شایعات پیرامون رفتن‌اش به یونایتد بیشتر دامن بزند.

در واقع واران به خاطر احترام به باشگاه و رئیس‌اش فلورنتینو پرز مشتاق است مادرید را به عنوان "نجیب زاده" ترک کند. او همانطور که انتظار می‌رفت برای پیش فصل به تیم پیوست اما روز یکشنبه برای بازی دوستانه با رنجرز به گلاسکو سفر نکرد که همه نشانه‌ها به معامله با منچستر یونایتد اشاره دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала