Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیم مورینیو به دنبال غارت از بارسا

© REUTERS / Albert GeaИгрок "Барселоны" Клеман Лангле забивает гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Клеман Лангле забивает гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2021
عضو شوید
باشگاه آ اس رُم ایتالیا شرایط جذب کلمن لنگله ستاره بارسلونا را در این تابستان زیر نظر گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که رئیس بارسا گفته برای فصل جدید روی ساموئل امتیتی ​​و میرالم پیانیچ حساب نمی‌کند، رسانه‌ای کاتالانی "اسپورت" در خبری مدعی شده که آ اس رم در حال بررسی شرایط جذب کلمن لنگله از بارسلونا و پیشنهاد 15 میلیون یورویی را به بارسلونا ارائه کرده است اما بارسلونا برای خروج وی زیر 25 میلیون یورو را نمی‌پذیرد. مشخصات لنگله به خصوص برای ژوزه مورینیو که در ماه می هدایت رُم را به عهده گرفت و قبلاً دروازه‌بان روئی پاتریسیو را جذب کرده، مورد توجه خاص قرار خواهد گرفت.

فروش برای تمدید مسی

حتی پس از جذب ممفیس دپای و سرخیو آگوئرو(هر دو به صورت رایگان)، بارسا نیاز به فروش دارد، به ویژه برای تأمین هزینه‌های تمدید لیونل مسی. علاوه بر اومیتی و پیانیچ این باشگاه دوست دارد از سرجینو دست و فیلیپ کوتینیو نیز جدا شود. همچنین تبادل آنتوان گریزمان که می‌تواند به اتلتیکو مادرید برگردد نیز در نظر گرفته شده است.

کلمن لنگله در سال 2018 از سویا به بارسلونا پیوست و از زمان ورود به کاتالونیا، این ستاره فرانسوی 132 بازی انجام داده و 7 گل به ثمر رسانده است. در این بین، او با تیم ملی کشورش نیز در یورو 2020 بازی کرده ، از جمله دیداری مقابل سوئیس که در مرحله یک هشتم نهایی شکست خورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала