Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوشگذرانی مسی و همسرش زیر آب+ ویدیو

© AFP 2023 / Eitan AbramovichФутболист Лионель Месси и его невеста Антонелла Рокуццо на гражданской церемонии бракосочетания в Аргентине
Футболист Лионель Месси и его невеста Антонелла Рокуццо на гражданской церемонии бракосочетания в Аргентине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2021
عضو شوید
ویدیوی جالبی از تعطیلات ستاره آرجنتینی بارسلونا و همسرش در آمریکا منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، آخرین روز های تعطیلات تابستانی برای بازیکنان فوتبال که در باشگاه های اروپایی هستند هم در حال سپری شدن است و آن بازیکنانی که در رقابت های یورو 2020 و یا کوپا آمه ریکا بوده اند باید به زودی به باشگاه های خود بازگردند.

اما لیونل مسی که قراردادش با بارسلونا به اتمام رسیده است و اکنون یک بازیکن آزاد محسوب می‌شود، کاملا آزادانه اوقات خود را به همراه همسرش، آنتونلا روکوزو، در تعطیلات سپری می کند.

آن ها برای این تعطیلات تابستانی به همراه سه پسر خود، تیاگو، ماتئو و چیرو به شهر میامی در ایالت فلوریدای آمریکا رفته اند و اوقات خوشی را آن جا سپری می کنند که تصاویر مختلفی از این سفر لیونل مسی و بازدید از نقاط مختلف میامی، در این روز ها منتشر شده است.

گفته شده که مسی پس از پایان تعطیلاتش در میامی آمریکا به اسپانیا و بارسلونا بازخواهد گشت و بدین ترتیب پشت میز مذاکره با خوان لاپورتا می نشیند و با او برای بستن قرارداد جدید به توافق می رسد. لاپورتا هم در این مدت به دنبال پیدا کردن منابع مالی مورد نیاز برای بستن قرارداد جدید با لیونل مسی است.

در همین حال ویدیویی از مسی و همسرش در آخرین تفریح منتشر شده است که این دو در حال رفتن زیر آب هستند که توجه زیادی در شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала