Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس دست بردار ستاره ساسولو نیست؛ دومین پیشنهاد، 40 میلیون یورو

© REUTERS / Mike HewittПолузащитник сборной Италии Мануэль Локателли
Полузащитник сборной Италии Мануэль Локателли - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2021
عضو شوید
یوونتوس مذاکرات جدید و البته جدی را برای به خدمت گرفتن ستاره تیم ساسولو آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، با تایید سایت گل، یوونتوس با یک برنامه ریزی و پیشنهاد 40 میلیون یورویی به دنبال این هافبک خلاق است تا او را به خدمت بگیرد.

لوکاتلی پس از درخشش چشمگیر برای ساسولو و همچنین حضور در ترکیب تیم ملی کشورش در یورو که با قهرمانی آتزوی تمام شد، هدف شماره یک یوونتوس در این تابستان قرار گرفته است.

لوکاتلی مورد توجه آرسنال نیز قرار دارد، اما به گفته منابع خبری در ایتالیا، وی ترجیح میدهد فصل بعد در لیگ قهرمانان بازی کند و این اتفاق با حضور در یووه امکان پذیر است.

یوونتوس برای اولین بار برای او پیشنهاد 36 میلیون یورویی را داد، اما ساسولو آن را رد کرد، حالا به گفته سایت گل، بانوی پیر با 40 میلیون یورو و 4 میلیون بیشتر از پیشنها اول، میخواهد برای جذب او وارد عمل شود.

​لوکاتلی که تا سال 2023 با ساسولو قرارداد رسمی دارد، در سال 2019 به تیم بزرگسالان ساسولو دعوت شد و از آن زمان تا کنون در 99 بازی که برای این تیم به میدان رفته، هفت گل زده است.

لوکاتلی همچنین 15 بازی ملی در کارنامه دارد که 5 بازی از این مسابقات در یورو 2020 انجام شده است، او همچنین در یورو 2020 نیز به تیمش کمک زیادی برای قهرمانی کرد و دو گل نیز برای تیم مانچینی به ثمر رساند.

گزارش شده است که مقامات دو باشگاه یووه و ساسولو احتمال در یکی از روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با هم در خصوص این انتقال مذاکره کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала