Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا برای ادامه کار گریزمن در نیوکمپ شرط گذاشت

© AP Photo / Miguel MorenattiBarcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021.
Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2021
عضو شوید
بارسلونا برای ادامه حضور گریزمن در نیوکمپ شرط گذاشته و به این بازیکن خبر داده که تنها در صورت کاهش دستمزدش می‌تواند در این باشگاه بماند.

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن دومین بازیکنی‌ست که بیشترین دستمزد را از بارسلونا دریافت می‌کند و بارسا که این روزها شرایط مالی خوبی ندارد، به دنبال این است تا مبلغ دستمزد این بازیکن فرانسوی را کاهش دهد.

Форвард испанского футбольного клуба Барселона Антуан Гризманн на матче с Хетафе в Барселоне, Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2021
ورزش
هواداران گریزمن را نمیخواهند؛ هیچ مذاکره‌ای با او نداشتیم

گریزمن اما به باشگاه خبر داده است که یک یورو هم تخفیف نخواهد داد و نمی‌خواهد دستمزد خودش را کاهش دهد.

بارسا نیز با توجه به همین موضوع به فکر فروش و یا معاوضه او با بازیکن دیگری است تا از شر دستمزد هنگفت وی رهایی یابد.

براساس گزارش اسپورت، بلوگرانا به گریزمن اعلام کرده که تنها در صورت کاهش دستمزد می‌تواند به کارش در این باشگاه ادامه دهد و در غیر آن برای جدایی آماده باشد.

بارسا در این شرط را گذاشته که حتی مسی پذیرفته تا 50 درصد از دستمزد خودش را کاهش دهد و در قرارداد جدید این شرایط قابل تطبیق خواهد بود.

این در حالی‌ست که در چند روز آخر شایعه معاوضه گریزمن با سائول نیگز و پائول دیبالا مطرح شده است و در صورتی که این بازیکن دستمزد خود را کاهش ندهد، ممکن است وی راهی یوونتوس و یا اتلتیکومادرید شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала