Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا در انتظار دریافت پیشنهاد برای گریزمن

© REUTERS / VALENTYN OGIRENKOBarcelona's Antoine Griezmann celebrates scoring their fourth goal in November 2020
Barcelona's Antoine Griezmann celebrates scoring their fourth goal in November 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا پس از آن که اطلاع یافت گریزمن دستمزد خود را کاهش نمی‌دهد، تصمیم به فروش او گرفت و حالا در انتظار دریافت پیشنهاد مناسب برای او است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا به دلیل کاهش هزینه دستمزدها و ایجاد شرایطی مناسب برای تمدید قرارداد لیونل مسی ستاره خود، می‌خواهد آنتوان گریزمن را این تابستان بفروشد اما انجام این کار چندان آسان نیست و ابتدا لازم است که پیشنهادی از طرف یک مشتری برای این بازیکن برسد.

براساس گزارش رادیو کاتالونیا، بارسا در ابتدأ تلاش کرد تا با کاهش دستمزد این بازیکن، وی را حفظ کند اما ستاره فرانسوی آماده نشد تا دستمزدش را کاهش دهد و حالا بارسا به صورت جدی به فروش او می‌اندیشد.

تیم‌هایی چون چلسی، منچسترسیتی و اتلتیکومادرید به این بازیکن علاقه نشان داده اند اما هیچ یک از این باشگاه‌ها پیشنهاد رسمی نداده و عملاً این بازیکن مشتری ندارد.

بارسا امیدوار است تا دو هفته دیگر برای گریزمن پیشنهاد دریافت کند و مبلغ در حدود 100 میلیون یورو این بازیکن را به فروش برساند.

گفته می‌شود در صورتی که بارسا پیشنهاد مناسب دریافت نکند، طرح معاوضه او با سائول نیگز و دیبالا عملی می‌کند تا از دستمزد هنگفت او رهایی یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала