Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسوایی «بارسا گیت» تایید شد؛ حالا چه می‌شود؟

عضو شوید
رییس شرکت آی3 ونچرز تایید کرد که از باشگاه بارسلونا برای تخریب برخی از اسطوره‌ها و مربیان سابق این تیم از سوی بارتومئو پول دریافت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در زمان ریاست بارتومئو، هیئت مدیره بارسلونا، کمپانی‌های همکار آی3 ونچرز و ان اس گروپ (که به نایس استریم هم معروف است) را در نوامبر 2017 به خدمت گرفت تا با استفاده از حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی، جایگاه باشگاه و بخصوص رییس را بهبود ببخشد و شخصیت برخی از اسطوره‌ها و مربیان سابق این تیم تخریب کند.

Xosep Bartomeu - Barselona FK-nın prezidenti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2020
استعفای دسته جمعی هیئت مدیره بارسا منتفی شد؛ بارتومئو همچنان ایستادگی می‌کند

حساب‌های باشگاه بارسلونا نشان می‌دهد که سالانه رقم یک میلیون یورو به این دو شرکت پرداخت شده است و در عوض این شرکت‌ها به افرادی چون خوان لاپورتا ، پپ گواردیولا و ژوم روس، ژاوی، مسی و پویول از لحاظ شخصیتی ضربه زده‌اند.

بارتومئو که قبل از استعفا از سوی پولیس بخاطر طراحی بارسا گیت دستگیر شده بود، این موضوع را رد کرده بود، اما حالا کارلوس ایبزا رییس شرکت آی3 ونچرز تایید کرد که شرکت او و چند همکار دیگر این طرح رییس سابق بلوگرانا را عملی کرده اند.

ایبزا که به دلیل اتهام به فساد تحت تعقیب است، در این مورد با EFE، صحبت کرده و گفته است:" مطلقا هر کاری انجام شد تا وجهه برخی‌ها تخریب شود. از گزارش در کانال‌ها، صفحات فیس بوک و هر آن اقدامی تا افرادی که به ما نام‌های شان داده شده بود، از لحاظ شخصیتی آسیب ببینند. این کارها در قرارداد با بارسلونا گنجانده شده بود و باشگاه بابت تمام این کارها هزینه می‌کرد اما وقتی همه چیز فاش شد آن‌ها با ما بر خلاف قوانین مندرج قرارداد فسخ کردند و برخی از هزینه‌ها را نیز نپرداختند".

گفته می‌شود که جوزپ ماریا بارتومئو رییس سابق، اسکار گرائو مدیر اجرایی سابق، رومن گومز مدیر بخش حقوقی و خائومه ماسفرر، مشاور رییس باشگاه بارسلونا بار دیگر اتهام دست داشتن در ماجرای بارساگیت دستگیر خواهند شد و تحقیقات تازه براساس شواهد و مدارک انجام و پس از آن این افراد به جزای اعمال شان خواهند رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала