Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا برنامۀ برای جذب دو بازیکن بایرن ندارد

© REUTERS / Andreas GebertBayern Münih - Lazio - UEFA Şampiyonlar Ligi
Bayern Münih - Lazio - UEFA Şampiyonlar Ligi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2021
عضو شوید
در چند روز آخر گزارش‌هایی مبنی برعلاقۀ بارسا به لئون گوتزکا و لوکاس هرناندز دو ستاره بایرن مطرخ شده بود اما رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که کاتالان‌ها برنامۀ برای جذب این بازیکنان ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، لوکاس هرناندز، گران ترین خرید تاریخ بایرن مونیخ که در انتقالی 80 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید به بایرن مونیخ پیوست، به دنبال مصدومیت های متعدد نتوانسته خود را در ترکیب باواریایی ها اثبات کند و معمولا نیمکت نشین بوده است. به همین دلیل و مشکلات مالی سران بایرن به فروش این بازیکن اند و احتمال می‌رود در پنجره نقل‌وانتقالات از این تیم جدا شود.
همچنان لئون گورتزکا یک فصل دیگر با باواریایی‌ها قرارداد دارد و تا حالا به تمدید قرارداد رضایت نشان نداده و همین موضوع سبب شده تا جدایی او نیز محتمل باشد.
با این حال در چند روز آخر شایعاتی مبنی بر علاقه بارسا به هر دو بازیکن نشر شده بود و رسانه‌ها آلمانی مدعی بودند که کومان با توجه به قدرتی بودند گوتزکا و دو پُسته بودن هرناندز، خواهان جذب این بازیکنان است.
موندو دیپورتیوو اما امروز در گزارشی مدعی شد که کاتالان‌ها برنامۀ برای جذب این بازیکنان ندارد زیرا شرایط اقتصادی باشگاه وخیم است.
بارسا می‌داند که هر دو بازیکن جزو بهترین‌های اروپا اند و جذب آن‌ها پول زیادی نیاز دارد. به همین دلیل نمی‌خواهد آن‌ها را جذب کند.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала