Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تغییر در حلقه کاپیتان‌های رئال مادرید، مودریچ اضافه می‌شود؟

© REUTERS / Sergio Perezتوني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد
توني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2021
عضو شوید
در صورت جدایی واران از رئال مادرید، لوکا مودریچ کاپیتان چهارم این تیم خواهد شد و پس از مارسلو، بنزما و ناچو این بازیکن بازو بند را بر بازو خواهد بست.

به گزارش اسپوتنیک، با جدایی سرخیو راموس، مارسلو کاپیتان دوم رئال مادرید، کاپیتان نخست تیم شد و در فصل آِینده بازو بند را بر بازو خواهد بست.

Luka Modric looks dejected as Paris St Germain players celebrate a goal but he could face jail in his native Croatia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
اصرار مودریچ به ماندن بیل در رئال مادرید

بنزما کاپیتان دوم است و رافائل واران و ناچو فرناندز نیز کاپیتان‌ها دوم و سوم اند. حالا که واران در آستانه جدایی قرار گرفته است، باشگاه مجبور است تا یک بازیکن را به حلقه کاپیتان‌ها اضافه کند که در این میان با توجه به تجربه و تأثیرگذاری، لوکا مودریچ بیشترین شانس را دارد.

هافبک کروات کاپیتان چهارم رئال مادرید خواهد بود اما شرایط طوری است که وی به دلیل این که مارسلو حضور ثابت ندارد و ناچو نیز برای حضور در ترکیب باید با آلابا و میلیتائو رقابت کند و تنها بنزما بازیکن ثابت است، وی نقش کاپیتان دوم را خواهد داشت.

این موضوع تا حالا با توجه به رسمی نشدن انتقال واران به یونایتد رسمی نشده اما صحبت‌های جریان دارد و با آغاز فصل مودریچ به صورت رسمی به حلقه کاپیتان‌ها رئال اضافه خواهد شد.

از سویی هم برخی منابع گفته اند که آنچلوتی خواهان این است تا بنزما را کاپیتان نخست، کروس را کاپیتان دوم و کورتوا را کاپیتان سوم بسازد و مارسلو نیز کاپیتان چهارم بماند.

مودریچ فقط یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد و فصل بعد باید طوری عمل کند که رئال مجاب به تمدید قراردادش برای فصلی دیگر شود و حداقل تا پایان جام جهانی 2022 در رئال بماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала