Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جزئیات توافق منچستر با ستاره رئال مادرید

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران بازیکن رئال مادرید Russia World Cup Uruguay - France
رافائل واران بازیکن رئال مادرید   Russia World Cup Uruguay - France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2021
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد تا به خدمت گرفتن مدافع فرانسوی رئال مادرید فاصله چندانی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، مذاکرات برای انتقال دفاع فرانسوی تیم رئال مادرید در جریان است تا رافائل واران بتواند راه خود را به لیگ برتر جزیره باز کند و به منچستر یونایتد که مدتی است برای جذب وی تلاش می‌کند، بپیوندد.

رافائل واران مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2021
یونایتد در آستانه نهایی کردن قرارداد با واران

طبق گزارش نشریه «پاریزین» فرانسه؛ باشگاه منچستریونایتد سرانجام بر سر رقم انتقال این مدافع فرانسوی به اولدترافورد با رئال مادرید به توافق رسید.

واران 28 ساله پیش از این با این باشگاه انگلیسی به توافق شخصی رسیده بود و بدین ترتیب آماده تجربه چالشی جدید در لیگ برتر انگلیس با شیاطین سرخ است.

واران که قراردادی پنج ساله با منچستریونایتد امضا خواهد کرد و تا سال 2026 خود را به این تیم متعهد می‌کند؛ از قرارداد کنونی‌اش با رئال مادرید تنها یک سال دیگر باقی مانده و پیش از این تمایلی برای تمدید قراردادش ندارد.

این مدافع فرانسوی که در سال 2011 از لنس به رئال پیوست، تا کنون در 360 بازی برای این تیم به میدان رفته و 17 گل‌زده نیز به نامش به ثبت رسیده است.رئال مادرید برای فروش مدافع فرانسوی خود به منچستر یونایتد 50 میلیون یورو می‌خواهد.

باید منتظر بود و دید آیا مادریدی‌ها پس از جدایی راموس و واران به عنوان مهره‌های اصلی این تیم در دفاع، خریدی در این زمینه انجام خواهند داد یا خیر.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала