Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره مالاگایی رئال در رادار توپچی‌ها

© REUTERS / Peter CziborraIsco
Isco - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2021
عضو شوید
تیم فوتبال آرسنال ایسکو ستاره رئال مادرید را زیر نظر دارد تا در تابستان جذب کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که ایسکو یکی از ستاره‌های فهرست فروش رئال مادرید نام برده شده، آرسنال قصد دارد با افزایش پیشنهادی در حدود 15 میلیون، او را به خدمت بگیرد.

با قرارداد نام ایسکو، رئال به دنبال کاهش دستمزدش است و طبق گزارش آ اس غول اسپانیایی 15 میلیون پوند برای این هافبک مالاگایی (که قصد انتقال اوایل تابستان به امارات را داشت)، مطالبه می‌کند.

تنها یکسال دیگر از قرارداد ایسکو با رئال مادرید مانده و این باشگاه همین تابستان فرصت دارد از فروش او پول نقد به دست آورد.

گفته می‌شود که کارلو آنچلوتی هنگام بازگشت به این باشگاه با بازیکن اسپانیایی درباره آینده‌اش گفتگویی داشته و پیشنهاد می‌کند نقشی را برای او در فصل بعد بدهد. اما با پیشنهاد مایکل آرتتا برای جذب بازیکن بیشتر، احتمالا ایسکو به لندن نقل مکان خواهد کرد.

آرتتا با به خدمت گرفتن آلبرت سامبی لوکونگا گزینه‌های خط میانی خود را تقویت کرده اما گرانیت ژاکا و لوکاس توریرا هر دو این باشگاه را ترک خواهند نمود.

باید دید آیا پیگیری ایسکو دنبال خواهد شد یا خیر، در حالی که توپچی‌ها منتظر رسیدن قرارداد بن وایت هستند.

باشگاه شمال لندنی همچنین در حال تعقیب شرایط آرون رامسدیل است و علی‌رغم دو بار شکست خوردن در این انتقال توسط شفیلد یونایتد، حاضر نیست امید خود را برای جذب این دروازه‌بان قطع کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала