Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

سوخت گیری هواپیمای "روز قیامت آمریکا" نمایش داده شد + ویدئو

© Photo / U.S. Air Force/Public domainسوخت گیری هواپیمای "روز قیامت آمریکا" نمایش داده شد + ویدئو
سوخت گیری هواپیمای روز قیامت آمریکا نمایش داده شد + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2021
عضو شوید
وزارت دفاع آمریكا سوخت گیری هواپیمای بوئینگ E-4B که به هواپیمای "روز قیامت" معروف است را در هنگام پرواز نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، جان کربی سخنگوی پنتاگون در توییتر خود نوشت: "سوخت گیری هواپیمای E-4B  هنگام پروازهرگز کهنه نمی شود. خدایا چه مهارتی لازم است! خدمه یک پرواز عالی انجام دادند."

وی از خلبانان تشکر کرد و فیلم کوتاهی را از جریان سوخت گیری هواپیما در حالت پرواز منتشر کرد  .

این توییت 9 دقیقه پس از انتشار مطالب مربوط به ساخت هواپیمای "روز قیامت"روسیه که بر اساس هواپیمای پهن پیکر Il-96-400M ساخته شده است، منتشر شد. یک منبع در مجتمع نظامی-صنعتی گفت که این پروژه "Zveno-3S"  نام دارد.

هواپیمای "روز قیامت" آمریکا یک نسخه اصلاح شده از هواپیمای بوئینگ 747 است و به عنوان ماشین روز قیامت توسط پست فرماندهی نیروی پنتاگون در هنگام جنگ هسته ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. اعضای خدمه این ماشین جنگی آمریکا می‌گویند  که این هواپیما آماده پرواز 24 ساعته در روز، برای هفت روز هفته است.

این هواپیما برای نجات و تخلیه نیروهای عالی فرماندهی از مناطق جنگی در صورت تخریب زیرساخت های زمینی و ماهواره ای و کنترل کشور در جنگ های هسته‌ی طراحی شده اند.  

هواپیمای "روز قیامت" آمریکایی در مقابل تشعشعات هسته‌ای، شهاب آسمانی و حملات تروریستی مقاوم است و می‌تواند روزها بدون سوخت‌گیری پرواز کند.ش

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала