Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان شایعات؛ کریستیانو رونالدو به تورین بازگشت

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2021
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی یوونتوس با بازگشت به تورین برای شرکت در تمرینات این تیم، به گمانه‌زنی‌ها درباره آینده‌اش خاتمه داد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو که از زمان حذف شدن پرتگال از یورو 2020 به دست بلجیم در تعطیلات به سر می برد، از فردا به کمپ تمرینی بانوی پیر بر می گردد.

كريستيانو رونالدو وباولو ديبالا في يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2021
اطمینان نائب رییس یوونتوس از ماندن رونالدو

ستاره 36 ساله پرتگالی که به دلیل حضور در رقابت‌های یورو 2020 دیرتر به تمرینات بانوی پیر یکجا شده است، پس از حذف پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا، تعطیلات تابستانی را به همراه خانواده‌اش در مایورکای اسپانیا سپری کرد و در این مدت شایعات فراوانی درباره احتمال جدایی‌اش از بیانکونری شکل گرفت.

با این وجود بازگشت او به جمع تورینی‌ها برای از سر گرفتن تمریناتش از امروز (دوشنبه) به این شایعات پایان می‌دهد. این در حالی است که ستار پرتگالی به سال آخر قراردادش با یوونتوس رسیده است و از همین حالا شایعاتی در مورد آینده او به گوش می رسد.

گفتنی است که رونالدو از زمان پیوستن به یووه در سال 2018، در 133 بازی ابتدایی خود برای این تیم موفق به ثبت 101 گل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала