Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پشیمانی دیرهنگام دروازه‌بان چلسی بخاطر رفتار بچه‌گانه‌اش با ساری

© AP PhotoChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2021
عضو شوید
کپا آریزابالاگا، بابت رفتاری که با مائوریسیو ساری در فینال جام اتحادیه دو فصل قبل داشت، اظهار پشیمانی کرد و از ساری عذر خواهی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دو قبل در دیدار فینال جام اتحادیه انگلیس بین چلسی و منچسترسیتی در ورزشگاه ومبلی که 120 دقیقه طول کشید و در آخرین دقایق بود کپا مصدوم شد.

Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2020
ورزش
بازیکن سابق چلسی: کپا باید به روان‌شناس مراجعه کند

مائوریتسیو ساری آن زمان چلسی، پس از مصدومیت دروازه‌بانش تصمیم به تعویض او گرفت و حتی داور چهارم تابلوی تعویض او با ویلی کابایرو را بالا برد، اما کپا این تصمیم را نپذیرفت و نشان داد مصدومیتش برطرف شده، که همین رفتارش باعث شد ساری به‌شدت عصبانی شود. ساری حتی لحظه‌ای تصمیم به ترک نیمکت گرفت اما در نهایت بازگشت.

کپا در ضربات پنالتی یک ضربه را از لروی سانه گرفت و ضربه سرخیو آگوئرو را هم مهار کرد که از زیر دستانش وارد دروازه شد و همین پنالتی سبب شد تا سیتی قهرمان شود.

کپا حالا  و پس از زمان طولانی بابت این رفتار بچه‌گانه‌اش اظهار ندامت کرد و رفتار با ساری را نادرست عنوان کرد.

وی در این مورد تریبیون بازیکنان گفت:" من آن زمان اشتباه کردم. از همه که در این مورد اذیت شدند عذر می‌خواهم. از مائوریتزیو ساری که سبب به هم خوردن برنامه‌هایش شدم. همین طور برای ویلی، که یک هم‌تیمی و یک بازیکن حرفه‌ای عالی بود و برای همه هم تیمی هایم و هواداران چلسی که مجبور بودند همه چیز را تحمل کنند - تمام سر و صدایی که در طول بازی و سپس در روزهای بعد ایجاد شد. می‌پذیرم که رفتارم درست نبود و باید به همه چیز در آن زمان موافقت می‌کردم اما نشد".

کپا پس از این کارش از چشم هواداران چلسی افتاد و جایگاه خود را نیز از دست و با افت شدیدی که کرد، عنوان دروازه‌بان نخست را به ادواردو مندی داد.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала