Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعلام زمان بازگشت لئونل مسی به تمرینات

© REUTERS / Vincent Westمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا به زودی از تمدید قراداد فوق‌ستاره آرجنتینی خود رونمایی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا هفته آینده خبر تمدید قرارداد مسی 34 ساله را به طور رسمی اعلام کنند.

لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2021
زمان امضأ قرارداد جدید مسی مشخص شد

بر اساس گزاش نشریه اسپانیایی «اسپورت»، سران این باشگاه امیدوار هستند تا در هفته اول ماه اگست که چند روز محدود به آن نمانیده است، این مأموریت دشوار را به سرانجام برسانند تا برنده 6 توپ طلا بتواند در جام خوان گامپر و در تقابل با یوونتوس برای آبی‌واناری‌ها به میدان برود.

باشگاه بارسلونا که هر سال پیش از آغاز فصل جدید در جام خوان گامپر که یک دیدار دوستانه به شمار می‌رود در نوکمپ پذیرای تیم‌های مختلف است، امسال در تاریخ 8 آگست پذیرای یوونتوس خواهد بود.

این نشریه اسپانیایی همچنان مدعی شده که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است لیونل مسی در تاریخ دوم آگست به  تمرینات پیش‌فصل بارسلونا یکجا شود که این بدین معناست که او تا این تاریخ قرارداد جدیدش را با کاتالان‌ها امضا خواهد کرد.

پس در واقع جای نگرانی برای هواداران بارسلونا در مورد آینده لیونل مسی وجود ندارد و با برطرف شدن موانع اداری، این بازیکن محبوب و 34 ساله به طور رسمی قرارداد خود را با این باشگاه تمدید خواهد کرد.

مسی تاکنون در 778 بازی برای بارسلونا به میدان رفته و 672 گل به ثمر رسانده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала