Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق شخصی کونده با چلسی؛ آبی‌ها یک قدم با مدافع مستحکم سویا فاصله دارند

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2021
عضو شوید
فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی خبر داده است که ژول کونده مدافع فرانسوی سویا به چلسی به توافق نهایی دست یافته و دو باشگاه در حال حاضر مذاکره انتقال این مدافع به استمفورد بریج اند.

به گزارش اسپوتنیک، ژول کونده مدافع جوان و فرانسوی سویا، زیر نظر جولن لوپتگی به ستاره بزرگی مبدل شده و باشگاه‌های بزرگی به دنبال این مدافع آینده‌دار هستند.

این بازیکن در چند هفته آخر با تاتنهام مذاکراتی داشت اما به توافق نهایی دست نیافت و در نهایت این بازیکن مذاکراتش را با هاتسپر قطع کرد.

چلسی نیز یکی از مشتریان این بازیکن است و این باشگاه متمول با پیشنهاد جذاب به سراغ این مدافع آینده دار رفته است.

در همین حال فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی خبر داده است که ژول کونده با چلسی به توافق نهایی شخصی دست یافته و دو باشگاه در حال حاضر مذاکره انتقال این مدافع به استمفورد بریج اند.

براساس گزارش رومانو، چلسی به کونده پیشنهاد 5 ساله با دستمزد بسیار خوب ارائه داده است و این بازیکن پذیرفته تا در صورت توافق باشگاه به جمع آبی‌ها اضافه شود.

گفته می‌شود که سویا نیز با جدایی این بازیکن مشکلی ندارد زیرا او درخواست جدایی داده است و در صورت دریافت پیشنهاد خوب وی را خواهد فروخت.

چلسی در حالی با این بازیکن به توافق دست یافته است که یونایتد نیز نیم نگاهی به او داشت اما سولسشر ترجیح داد به جای کونده، واران را به خدمت بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала