Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره بلجیمی به شایعات جدایی از اینتر پایان داد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر روملو لوکاکو بازیکن اینترمیلان Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium
روملو لوکاکو بازیکن اینترمیلان  Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2021
عضو شوید
مهاجم تنومند اینتر درباره آخرین وضعیت خود در این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روملو لوکاکو مهاجم 28 اینتر در مصاحبه‌ای در ارتباط با آخرین وضعیت خود قبل از آغاز رقابت‌های سری‌آ صحبت کرده است.

San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2021
چراغ سبز لوکاکو به بازگشت به چلسی

لوکاکو که نقش مهمی در اولین قهرمانی اینتر در سری آ بعد از 11 سال داشت اما از زمان اعلام بحران مالی باشگاه اینتر، صحبت های زیادی در مورد بازگشت این مهاجم به لیگ برتر شنیده می شود.

با این حال، لوکاکو که روز گذشته بعد از سپری کردن تعطیلات بعد از مسابقات یورو، در تمرینات پیش فصل اینتر حاضر شد، می گوید به تعهدش به باشگاه اینتر وفادار است.

او در این باره گفت:«بعد از رقابت‌های یورو کمی استراحت کردم و بعد از آن نیز به آرامی تمرینات خود را شروع کردم. ما می‌خواهیم بهتر از سال گذشته عمل کنیم و افتخاراتی را به دست آوریم که سال گذشته به آن نرسیدیم.»
این مهاجم بلجیمی در پایان گفت:«من واقعاً خوشحالم که برگشتم، امیدواریم راهی را که آغاز کردیم ادامه داده و به پیروزی تداوم بخشیم. ما بازیکنان برای تحقق رویا‌های هواداران اینتر بسیار سخت تلاش خواهیم کرد.»

مهاجم بلجیمی اینتر از زمان پیوستن به این تیم ایتالیایی نمایش های خوبی برای نراتزوری داشته است و در 95 بازی توانسته 64 گل برای تیمش بزند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала